optische tuning, althans zoiets

Gestart door Mik, 30-07-2003 12:11:08

Vorige topic - Volgende topic

ex_beamerman

ik heb de zelfde woordenwisseling met m'n vrouw gehad en ik heb gewonnen bij ons geen type en merk op de koffer,de embleempjes hebben wel een ander doel gevonden.
na het (profesioneel) openen van mijn dashbordkastje met een boortje had ik de keuze ander kastje of iets over het gat plakken en daar heb ik dus het 850 plaatje voor gebruikt ;D
jhonn

timaan

Mik

Weet iemand of dat logo van TWR nog ergens te koop is.

mehn

Citaat van: Mik op 24-03-2004 14:41:49
Weet iemand of dat logo van TWR nog ergens te koop is.

Welke, één van deze?

LINK

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Mik

s©ub@

hou je er wel rekening mee dat die van IPD net ietsje groter zijn dan de originele (heb ik eens op volvospeed gelezen ofzo)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Mik

Scub@, zijn die originele dan nog ergens te kopen?

Peth©oni

gewoon bij de lokale volvo dealer, even vragen naar het magazijn.....

Mik

whachamacollit

ik haal ze er ook af en plaats ze op de voorruit zodat ik het zelf de HELE TIJD zie.

"Is het sap het knijpen waard"

Ribke

was de vraag niet: Hoe haal je de type plaatjes er af?  ;) zonder beschadigingen ook nog natuurlijk...

???

Ribke

;D dat hadden jullie ook wel even meteen kunnen zeggen he  ;D

thuur

En als je dan de letters nog ziet staan in zonlicht moet je de klep even oppoetsen met Commandant 4. Is geen gezicht anders.

Lak op de klep is dan lichtelijk verkleurd door de jaren en onder de stickers nog maagdelijk. Polijsten brengt dan uitkomst.

Gr 8)

Ricardo

Heb ze er zo afgehaald zonder haardroger, echt niet zo moeilijk hoor. Moet alleen een goede telefoontang hebben.

Lak op achterklep is nog zeer mooi, niets aan te zien.

Rayman

Over dat TWR logo; Heeft TWR de T-5R ooit in haar productieleven met 1 vinger aangeraakt? Ik weet niet of TWR zich ooit direct heeft bemoeid met de T-5R.Of is het een homologatie-achtige-marketing-impuls geweest?

Rayman