optische tuning, althans zoiets

Gestart door Mik, 30-07-2003 12:11:08

Vorige topic - Volgende topic

Mik

Bij verschillende foto's op dit forum is mij opgevallen dat volvo-eigenaren de typeplaatjes hebben verwijderd. Dat staat bepaald mooi, dus ..... dat wil ik ook. Kan ik deze nu met enig geweld van de auto rukken, of moet dat voorzichtig. Wie weet het?

Ben

Is dat 'wolf in schaapskleren'gedrag.
Ik vind de typeaanduiding best wel bij de auto horen. Hij wordt anders zo saai.

Marc 0101.001

Citaat van: S60-D5-NL op 30-07-2003 12:44:56
Is dat 'wolf in schaapskleren'gedrag.

Net zoiets als bij de "Daihatsu Charade GTti 12V Injection Turbo Intercooler" ? Dit autootje was amper groot genoeg om de volledige typeaanduiding erop te kunnen zetten  ;D Overdaad schaadt, vind ik. Bij mijn auto staat alleen nog maar T-5R, het VOLVO en 850 heb ik er vanaf gehaald. Wellicht dat ik er het T-5R ook nog afhaal; aan de kleur ziet de kenner toch wel wat het is  :D

micdee

Citaat van: Ludo op 30-07-2003 13:57:09
Citaat van: S60-D5-NL op 30-07-2003 12:44:56

jamaar, als er zoiets als dit opstaat worden de sprintjes saai.   ;D
Ik vind het ook wel wat hebben hoor... een hele "blanke" achterklep... en dan bijvoorbeeld alleen het vlaggetje laten zitten.

@ludo... dan haal je dat laatste er toch juist af

Reitse

Ik vind het wel mooi staan hoor, dat Volvo aan de ene kant en 850 GLT aan de andere kant.

SIPS Master

bij mij alleen volvo en 850 op de achterkant. Dat is voor de jeugdige GTI rijder als ie weer es eruit gereden wordt... ;D ;D ;D Ziet ie tenminste hoe er een echte auto uitziet...
Up the Irons!

Roy V70R

Ik heb bij mijn 850 eerst alle aanduidingen eraf gehaald en toen nieuw type volvo emblemen er op geplakt.
Die zijn namelijk veel mooier, en kosten een scheet.
Nu heb ik dus alleen volvo aan de linkerkant en een R aan de rechterkant.
Die R kun je op verschillende manieren zien waar ie voor staat. Of de pk`s van een R of de R van Roy.  ;D ;D
850 GLT - 855 T5 - V70R

Roy_C70

Vandaar ook slechts de R op mn grille, O en Y hadden ze niet ;D

Joris_Scholte

Alleen Volvo op de klep. Als je niet weet dat het een 850 is kun je lekker raden.

Entuscan

Citaat van: Roy_S70R op 31-07-2003 19:48:18
Vandaar ook slechts de R op mn grille, O en Y hadden ze niet ;D

Erg Kreatief ben je niet he R(oy)
Kijk, we rijden met VOLvo's .... Laat daar nu al een perfecte O in zitten ... en van de V en l maak je toch in 123 een Y zeker

Piece of cake.

Probeer maar een BEN te maken ... al veeeeeeel moeilijker
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 31-07-2003 19:51:53
Alleen Volvo op de klep. Als je niet weet dat het een 850 is kun je lekker raden.

een 960 toch??

Joris_Scholte

MARCELO

ik spuit mijn volvo,850 en t5r emblemen in de kleur van de auto (zwart), alleen het vlaggetje laat ik in de orginele staat

Marc 0101.001

Dan kun je ze net zo goed met een schuurpapiertje te lijf gaan. Het chroomlaagje schuur je er zo af met P800.

Mik

Wat bedoelen jullie toch met het vlaggetje.