Wie kent de V70R RV-PG-50?

Gestart door kliko, 23-02-2008 13:02:14

Vorige topic - Volgende topic

kliko

Pardon 850R   :eusa_silenced:
Ik heb me 2 jaar geleden verdiept in die geschiedenis, maar het is weer weggezakt.
Begrijp dat het een eer is om gezelschap te krijgen van een expert?  :angel:

Laserblue

Citaat van: kliko op 24-02-2008 09:57:10
Pardon 850R   :eusa_silenced:
Ik heb me 2 jaar geleden verdiept in die geschiedenis, maar het is weer weggezakt.
Begrijp dat het een eer is om gezelschap te krijgen van een expert?  :angel:

de T-5R bestaat ook hoor ;) :)

maar ik vind de V70R meer een vervolg op de 850R dan op de T-5R  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

T W R 850

;DIk heb er pas mee gereden en er zijn een aantal puntjes die gedaan moeten worden aan deze V70, verder wel een nette auto.

Ben er mee bezig en grote kans dat ik het van van de week rond maak  :P

Turbo-Geek

Mooie wagen hoor en die velgen maken het in mijn ogen af.
Als het wat is gewoon ervoor gaan.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

kliko

Nou TWR, opschieten dan maar!

Als je afhaakt, laat je dan de puntjes even weten?

Had ik toch een beetje gelijkt dat deze wagen na wat afdingen en de garantiepuntjes verhelpen best redelijk geprijsd is?

Ron 123gt

Ben vandaag effe langs gereden om te kijken (ja ik weet het het is zondag), maar ik kon de R niet ontdekken. Gekocht??

T W R 850

nee nog niet gekocht, ik ga morgen nog eens langs want ze vertelde dat de distributie gedaan was maar het is nergens terug te vinden.
nergens een sticker onder de kap en ook niet in het boekje dus ik heb om een faktuur gevraagt waar het op staat en de verkoper ging die opvragen bij de vorige eigenaar.
Als het niet aantoonbaar is moet ie eraf en dan moeten we nog even praten he.

kliko

Precies.
Ik zoek altijd waar zo'n auto vandaan komt. als dat een goede dealer is, wil die het onderhoud best uitdraaien.  Heb zelf een lijst van 2 meter met alle vervangen schrofejs en boutjes van mijn huidige auto.
Bij zo'n R lijkt me het schade-verleden (ook motorisch) nog belangrijker. Check motor- en chassinummers.
Maar de tweede eigenaar van deze wagen heeft hem misschien bij een algemene garage in onderhoud gehad? Jammer.

Marcel T4?

Is niet per definitie jammer. Vorige eigenaar komt uit Krimpen en volvo-dealer in krimpen is wel goed en scherp, maar heeft weinig kaas gegeten van snelle machines (en helemaal als ze niet standaard meer zijn)

kliko

oh-oh. Is deze getuned? Ik wou er eigenlijk gas ingooien, maar dan is dat niet zo verstandig meer.
Wel een tikje verlaagd, of zie ik dat verkeerd.

Marcel T4?

Ik weet niet of hij getuned is....maar het is wel een snel ding (als het goed is)

Maarre gas??????? Op gas moet je koken  :P

)()()sT

Citaat van: kliko op 25-02-2008 20:51:05
oh-oh. Is deze getuned? Ik wou er eigenlijk gas ingooien, maar dan is dat niet zo verstandig meer.
Wel een tikje verlaagd, of zie ik dat verkeerd.

Waarom niet? 6e injector, je bent niet de enige met een getunede T en gas.

Citaat van: Marcel T4? op 26-02-2008 08:42:15
Maarre gas??????? Op gas moet je koken  :P

Tja, blijf maar lekker tanken voor > € 1,55 / L.  :evil:

bassie81

Als het een slechte auto was geweest dan hed de dealer hem ws niet zelf verkocht maar naar de handel gedaan. De meeste dealers zijn erg zuinig op hun reputatie en verkopen alleen de wagens waar ze zelf ook wat in zien.

Zelf heb ik louter goede ervaringen met auto's kopen bij een dealer van een vreemd merk. Redelijke prijs in vergelijking tot het eigen merk, en toch de service die je bij een dealer verwacht.

Ik vind het een mooie wagen, mooie kleur ook wel maar wel wat te opvallend voor mij, en tsja die velgen,.... die kunnen er onderuit, mooi voor de winterbanden...Succes ermee

hathü

Velgjes even grijsmetalic spuiten :eusa_doh:

T W R 850

Nou ff update,

Over de distributie blijft onduidelijkheid en er zijn een aantal dingen niet geheel in orde zoals twee banden,schijven+blokken, twee ashoezen(verdroogt) keeringen van de aandrijfassen komen eraan, stuur of fuseekogel hoorbaar, lambda lampje brand, er zit nergens een sticker op de distributie kap en het boekje is ook niet volledig ingevuld.
Hij is gechipt door chipmeister alleen heb ik daar erg weinig van gemerkt.

Er wordt nu bij de vorige eigenaar een faktuur opgevraagd van de laatste beurt en daarop staat volgens de verkoper dat de riem en pomp gedaan zijn, dus even afwachten.