850 GLT Verzekeren???

Gestart door 850GLT1992, 24-02-2008 00:03:55

Vorige topic - Volgende topic

850GLT1992

Hoi,

Ik ben nu 20 jaar en wil graag binnenkort een 850 GLT van 1992 verzekeren (automaat, 125kw). Veel maatschappijen weigeren deze auto omdat hij 'teveel vermogen heeft in combinatie met mijn leeftijd'. Weet iemand welke maatschappijen deze aanvraag wel accepteren?

Mvg, Rens

M.E. AMC

;D ;D ;D ;D
probeer terminus :evil:
grapje al de grote maatschapijen geprobeert
centraal beheer of zo
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Soulfly

Orion-Direct wil ook nog wel eens soepel zijn.
Verder is het i.d.d. een rondje bellen en kijken waar je uit komt.

Vertigo

Nunki

delta lloyd of fortis asr?

Flipjes 850 R

Ik zit met de R bij Delta Lloid, ze deden eerst moeilijk ivm leeftijd ( toen 25 jr), vermogen van de auto en catalogus prijs  :eusa_wall: , na wat gezeur van m'n tussenpersoon alles met een normale premie kunnen verzekeren.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Nunki

Citaat van: Flipjes 850 R op 24-02-2008 09:09:49
Ik zit met de R bij Delta Lloid, ze deden eerst moeilijk ivm leeftijd ( toen 25 jr), vermogen van de auto en catalogus prijs  :eusa_wall: , na wat gezeur van m'n tussenpersoon alles met een normale premie kunnen verzekeren.

grappige is dat ze daar niet naar gewicht kijken bij premieberekening. Voor mijn sedan betaalde ik ineens 10 euries meer tov m'n estate, terwijl die laatste toch bijna 100 kg zwaarder is. Sedans zijn statistisch gezien vaker bij ongelukken betrokken dan stations, zo luidde hun verklaring...
Da's al een reden om voor een estate te gaan : )

Flipjes 850 R

Ja ach, logica is soms ver te zoeken...... ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Misha

Citaat van: Nunki op 24-02-2008 11:18:39
Citaat van: Flipjes 850 R op 24-02-2008 09:09:49

grappige is dat ze daar niet naar gewicht kijken bij premieberekening. Voor mijn sedan betaalde ik ineens 10 euries meer tov m'n estate, terwijl die laatste toch bijna 100 kg zwaarder is. Sedans zijn statistisch gezien vaker bij ongelukken betrokken dan stations, zo luidde hun verklaring...
Da's al een reden om voor een estate te gaan : )

Voor de meerprijs van de de Estate kun je aan aardige tijd een tientje betalen hoor.
;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thuur

Citaat van: Soulfly op 24-02-2008 08:33:32
Orion-Direct wil ook nog wel eens soepel zijn.

Met aannemen doen ze niet moeilijk nee. Dat is pas als je ook maar iets geregeld moet hebben, dan mag je het allemaal zelf oplossen. Mijn advies: wegblijven of weggaan daar.

www.independer.nl al geprobeerd?

Gr 8)

wplas1

Hema verzekeringen. www.hema.nl. Gewoon online afsluiten.

nardgilsing

Centraal beheer pikt alles. ook voor een redelijke prijs. (zonder mega eigen risico)

Kijken niet naar leeftijd, PK's en gewicht...

(heb ervaring, val ook nog in de "risicogroep" en heb  een 854 GLT)