Nieuwe Titans

Gestart door niborit, 24-02-2008 12:54:22

Vorige topic - Volgende topic

niborit

Aangezien je ze tweedehands bijna niet tegen komt voor een leuke prijs, denk ik er aan om een nieuw setje Titans te kopen.

LINK

800 euro en 50 euro verzendkosten, OEM volgens de verkoper. Volgens mij is dit heel goedkoop, of weet iemand ook een Nederlandse verkoper met dezelfde prijs?

993GT2

Als je zeker weet dat het originele zijn is het geen geld !! Maar dat is m.i. wel de grote vraag.

Kijk anders eens op Marktplaats, daar staan ook wat advertenties van Titan's (dit zijn zeker replica's) Maar er staat er ook eentje die voor 1000 euro 5 originele aanbiedt!!! (tenminste dat zegt ie) Maar een ritje naar Sint-Oedenrode is sneller gemaakt dan afwachten wat je uit Duitsland met de post toegestuurd krijgt.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

hathü

Hmmm of dat de echte Volvo velgen zijn, dacht dat er dan altijd een R op staat. Op marktplaats staan nieuwe te koop bij Hunterparts en nog enkele andere bedrijven voor heel wat minder euries. :eusa_doh:

BenC70ES

Die Titans zijn orgineel, bij mijn weten heb je de titan niet in replica, wel die op de Pegasus 'lijken'  ;D

@hathu, op de echte Titan's staat GEEN R.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

niborit

Als ik de winkel van de verkoper bekijk verkoopt ie voornamelijk originele onderdelen. Je kunt ook afhalen, maar ik kan geen adres ontdekken van die winkel, zal hem anders eens een mailtje sturen waar ie zit.
Kan ik gelijk een stukje over de autobahn ;D

hathü

Citaat van: BenC70ES op 24-02-2008 13:48:58
Die Titans zijn orgineel, bij mijn weten heb je de titan niet in replica, wel die op de Pegasus 'lijken'  ;D

@hathu, op de echte Titan's staat GEEN R.
Dank je wel, wist ik niet, wil namelijk zodra mijn bandjes er aan toe zijn ook andere velgen en ben wel weg van Titans staan erg mooi onder een classic.  :eusa_silenced:

mehn

Dit zijn originele Titans, ga daar maar van uit.
Aanbieder is namelijk Volvo Vertreter in Düren ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

niborit

Citaat van: mehn op 24-02-2008 15:20:51
Dit zijn originele Titans, ga daar maar van uit.
Aanbieder is namelijk Volvo Vertreter in Düren ;)
Kijk, dat is goed nieuws. Hoe weet jij trouwens dat ie daar zit? Op die webwinkel kan ik nergens een adres vinden. Zal er wel overheen kijken.
Is dat een beetje aan te rijden vanaf hier?

mehn

Citaat van: niborit op 24-02-2008 16:34:33
Hoe weet jij trouwens dat ie daar zit?

Omdat ik er al een paar keer ben geweest ;)

XC60 D4 AWD:

WYD

Handige link, hij verkoopt zo te zien ook setjes nieuwe Volans  8)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

mehn

Kijk maar eens bij de remmensets ;)

XC60 D4 AWD:

ief

Idd goede dealer, heb er mijn nieuwe remmen ook vandaan. 8)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

niborit

Citaat van: mehn op 24-02-2008 16:37:30
Citaat van: niborit op 24-02-2008 16:34:33
Hoe weet jij trouwens dat ie daar zit?

Omdat ik er al een paar keer ben geweest ;)

Ah zo... ;D  
Zou je misschien de adresgegevens hier kunnen posten? Dan kan ik eens kijken waar die zit.

mehn

Ik zou niet weten waarom...Düren moet toch genoeg zijn?
Als je het wilt afhalen geef je dat aan bij de eBay aankoop. Waarschijnlijk krijg je dan net als ik hun telefoonnummer om een afspraak te maken en hun adresgegevens.

Als je echt denk niet zonder de exacte adresgegevens te kunnen moet je misschien op volvocars.de kijken ;)

XC60 D4 AWD:

niborit

Ging er alleen maar om dat ik hem dan vast in mijn navigatiesysteem kon zetten, maar ik heb al gezien dat het heel goed aan te rijden is :)
Kan ik hem eindelijk doortrappen op de autobahn ;D