Het kratje Grolsch moet leeg op 29 juni

Gestart door heutink, 24-02-2008 17:54:27

Vorige topic - Volgende topic

thuur

heutink

;D
Jaaaaaaaaa     feestje bij mij, helemaal vergeten, ik zal morgen even overleggen en een datum op het forum gooien, kunnen we eindelijk dat kratje leegmaken
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

JustGurt

Dacht dat dat kratje allang leeg was maar een nieuwe moet lukken en daarna taart eten bij Marc en alarm systeem inbouwen bij mehn onder het genot van een biertje zoiets??? :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_boohoo:
Eh Ralph........ Had Heutink meegeholpen moet ik bekennen :eusa_silenced: :eusa_angel:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

heutink

M a r c

ik wil alleen maar taart  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thuur

BartusKN

waarom schrijven jullie zo groot ?? :( wordt er bang van

heutink

:eusa_dance:
Als warming-up voor de EK-finale zondag 29 juni vanaf 15.00 uur moet het kratje Grolsch ( of meerdere ) eraan geloven .
Wie er zin heeft komt maar langs, advies: kom niet met de auto  :police:,
wie het adres niet kan achterhalen....PB even, als je komt, laat het even weten, zodat ik de logistiek met Grolsch kan afstemmen  ;D

tot dan
groeten, Rob

gerardgrobben

grolsch??? logistiek?? dacht ff dat je naast de brouwerij woonde......op de bakfiets dus.
tuba or not tuba, that's the question

heutink

???
Moet ik voor jullie nog bier halen morgen, of drinken JustGurt en ik dat kratje met z'n
tweeen leeg ?? :evil:

Vertigo

Citaat van: heutink op 27-06-2008 19:05:02
???
Moet ik voor jullie nog bier halen morgen, of drinken JustGurt en ik dat kratje met z'n
tweeen leeg ?? :evil:

Nee, ik kom ook wel ff kijken. Gezellig!

JustGurt

Zo dat was het dan kratje bier ternauwernood leeg gekregen, was wel een voetbalwedstrijd bij nodig die gelukkig door de duitsers werd verloren, Vertigo heeft goed werk geleverd en ermee geholpen was gezellig en een leuke kennismaking Vertigo  ;D eens wat anders als midden opde weg een praatje maken.
Heutink bedankt voor je gastvrijheid wederom  ;D :eusa_boohoo: Was een leuke dag met een goede afsluiting Greetz Gurt

hathü

Vertigo

was erg gezellig inderdaad....

Waremn genoeg knalpotten ;D

Was erg gezellig. Leuke kennismaking ook  en heutink bedankt voor de gastvrijheid.

@ JustGurt: was inderdaad heel wat anders dan met stilstaand midden op de wethouder beverstraat ;D