hg leerverf

Gestart door haasje, 25-02-2008 19:45:54

Vorige topic - Volgende topic

haasje

mijn vraag is eigenlijk heel simpel, heeft er iemand ervaring mee?

thuur

Als het voor je interieur is ga je weinig ervaringen vinden hier. De kleur komt nl. nooit overeen met je eigen leer, zwart uitgezonderd (dan wel: minder zichtbaar). De leerlooier in Den Haag of Colourlock.nl maken een set op kleur voor je.

Gr 8)

haasje

was inderdaad met name bedoeld voor mijn stuur, maar zal ook eens bij die andere gaan kijken, nadeel is dat die beide niet echt bij mij in de buurt zitten

thuur

Je kunt b.v. een hoofdsteun opsturen voor de kleurbepaling.

Gr ;)

lipton

ik heb bij colorlock besteld en dit is degelijk goed materiaal.

Flipjes 850 R

Citaat van: lipton op 28-02-2008 14:57:38

Hoe zien jou stuur en versnellingspook er nu uit ? Op de foto's van de fotoshoot saab/volvo vindt ik het er verre van nieuw uitzien, of heb je ze daarna pas behandeld ?? Als dat nl het eindresultaat is met colorlock, denk ik dat dat niet echt een goede optie is. Heb je evt recentere foto's na behandeling ??
855 R Automaat Dark Olive Pearl

lipton

Citaat van: Flipjes 850 R op 28-02-2008 16:43:09
Citaat van: lipton op 28-02-2008 14:57:38

Hoe zien jou stuur en versnellingspook er nu uit ? Op de foto's van de fotoshoot saab/volvo vindt ik het er verre van nieuw uitzien, of heb je ze daarna pas behandeld ?? Als dat nl het eindresultaat is met colorlock, denk ik dat dat niet echt een goede optie is. Heb je evt recentere foto's na behandeling ??
dat was voor :-\

nu is het even zoals het moet zijn.
zal een vandeze dagen nieuwe foto's trekken