Goedkope voorruit incl motage gevraagd...

Gestart door AllardAX, 26-02-2008 12:02:05

Vorige topic - Volgende topic

AllardAX

afgelopen week heeft een grapjas, waarschijnlijk met een lifehammer, een pit met bijbehorende barst van 15 cm in mn voorruit geslagen. Dus ben ik opzoek naar een andere ruit. Bij de Profile vraagt men 445 euro incl btw en montage. Dat is me net wat te veel. Ik heb namelijk alleen een WA verzekering. Wie kent een bijklussende ruitenmonteur die mij kan helpen of een voordeliger adres in de buurt van Culemborg?

Alvast bedankt voor de hulp

Allard
850 2.5 20V Estate '93

MichielMaas

Mocht je een goedkoop adres geleverd krijgen hou ik me aanbevolen, mijn voorruit moet ook vervangen worden; 855 '95. Beesd.  ;D

robbie409

Er staat regelmatig iemand op MP met een redelijk aanbod (<200 euro incl montage).

Is deze geloof ik: http://link.marktplaats.nl/143933110

Succes!

robbie409

http://link.marktplaats.nl/135101296

en nog één, kunnen jullie allebei slagen.

Voortaan wel iets beter verzekeren ;)

MichielMaas

Dank voor de tip, is een telefoontje waard...  :)

Racingbrick

Laat aub even weten wat de prijzen zijn, ik wil er ook 1....

MichielMaas

Vertigo

ken een adres waar de ruit (indien je alleen WA verzekerd bent) voor zo'n 265 euro (3,5 jaar geleden anthans) goed vervangen wordt. Alleen niet in de buurt van Culumborg....

Bas Autoglas in Hengelo Overijssel.

Mijn ervaring van toen: alle autoglasbedrijven in de omgeving langs gaan / rondbellen kan je veel geld besparen

MichielMaas

Geen probleem, ben aan het orienteren en een telefoontje is zo gepleegd. Dank voor de tip.  ;)

AllardAX

Bedankt voor de tips! Ik ga een rondje bellen.

marcelV70R

originel voorruit

alleen nog iemand vinden die hem erin plakt!!

Marcel

spijkerman

Bert Hil (van marktplaats uit Stadskanaal) heeft vandaag bij mij een nieuwe voorruit geplaatst voor 285,- euro. Dit inclusief voorrijden uit Stadskanaal naar Alkmaar. Betrouwbaar, garantie en vakman.

AllardAX

ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij Autoglas Veghel, daar kom je compleet op 215 euro. robbie409 bedankt voor de tip.

Racingbrick

Waar het om gaat is dat het goed moet gebeuren, het uitzagen van de ruit geeft ook beschadigingen aan de carrosserie... dan moet meteen bijgewerkt worden uiteraard.

Kunnen we geen ruitvervangings meeting doen, als groupbuy?

Ludo

Citaat van: Racingbrick op 29-02-2008 11:43:21
het uitzagen van de ruit geeft ook beschadigingen aan de carrosserie...

???
uitzagen?.