versnellingsbak

Gestart door roffelfreak, 27-02-2008 02:11:27

Vorige topic - Volgende topic

roffelfreak

beste mensen,

mijn roffel is overleden.
ik heb een tijdje geleden een nieuw blok erin gelegd.
mijn vraag is nou is er een verschil tussen een T5 en een T5r versnellingsbak overbrenging ofzo??
ik ben namelijk van blok T5 naar T5r gegaan met zelfde versnellingsbak. nou ben ik bang dat het daaraan ligt.
iemand een verklaring??

groeten

-D©©©L-

Citaat van: roffelfreak op 27-02-2008 02:11:27
beste mensen,

mijn roffel is overleden.
ik heb een tijdje geleden een nieuw blok erin gelegd.
mijn vraag is nou is er een verschil tussen een T5 en een T5r versnellingsbak overbrenging ofzo??
ik ben namelijk van blok T5 naar T5r gegaan met zelfde versnellingsbak. nou ben ik bang dat het daaraan ligt.
iemand een verklaring??

groeten

Wat ligt waaraan ?

Heb je het over een Handbak of een Automaat ? (Niet dat het veel uitmaakt, per  baksoort zijn ze gelijk  ;))

thuur

Dit is wat er gebeurd is?

Citaat van: roffelfreak op 27-02-2008 02:04:26
ABSOLUUT stoppen met rijden ik heb hetzelfde gehad... eerst alleen in de 2e dan ook zachtjes in de 3e, en nu is me bak vastgelopen mijn mooie roffel staat nu stil. zomaar op autoweg ik krijg hem niet meer uit versnelling met koppeling in loopt hij ook niet vrij. ben zelf nog niet erachter wat het is maar hij loopt niet meer iig.. ik zou heel snel erna laten kijken wat voor type heb je? ik heb een T5.

Gr ???

roffelfreak

dat is precies wat er gebeurd is....

roffelfreak

mensen hier een late update mijn roffel loopt weer als een tiet ben er ff uit geweest maar jah kan gebeuren ik heb inmiddels een nieuwe bak eronder gelegd en nu hoop ik dat de probleempjes ff weg blijven want heeft genoeg geld gekost haha
mijn oude bak zaten een paar flinke gaten toen ik bij de volvo dealer kwam voor nieuwe bakolie vroeg hij waarom ik hem het verhaal verteld en hij geloofde me niet tot hij de bak zag.
de reactie was wel leuk dat heb ik nog nooit gezien bij een volvo... hahaha
primeur dus ik zal kijken voor paar foto's van de bak

roffelfreak

hier de foto's eindelijk zijn van vervangen bak blok en nog paar gewone foto's;)

daytonawim

Maar wat is er nou precies misgegaan dan, want ik heb ook vage klachten met de T5
rare geluiden, slecht willen schakelen af en toe ????

Zat er nog wel bakolie in ?

Gunnar

Geinige fotos, heb zo ooit ook een bak verwisseld op mijn oprit, wat je met een krik en betonblokken al niet kan doen he :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381