marktplaats bedreiging

Gestart door jberg, 26-02-2008 10:14:40

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

dit valt onder mijn woordenboek onder: Pannenkoekenhumor :)

bassie81

wordt tijd om iemand een geintje terug te flikken...

Kan iemand van het forum wellicht vertellen hoe vervelend het is om mayonaise op je voorruit gesmeerd te hebben  :eusa_whistle:  :angel:

schijnt buitengewoon vervelden te zijn

-D©©©L-

Citaat van: bassie81 op 28-02-2008 22:13:49
wordt tijd om iemand een geintje terug te flikken...

Kan iemand van het forum wellicht vertellen hoe vervelend het is om mayonaise op je voorruit gesmeerd te hebben  :eusa_whistle:  :angel:

schijnt buitengewoon vervelden te zijn

Echte mayonaise geeft onherstelbare lakschade als het op de lak komt en even blijft zitten. Dom idee dus.  :eusa_naughty: En ook niet gaan gooien met mini bijltjes.  ;)

bassie81

hmmm dat wist ik niet..., lakschade is idd geen grap

:eusa_whistle:

Robert Haven

hoe lang gaat dit topic nog door met dit soort ongein ? ? ?  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

WYD

Smeervet aan de achterkant van de deurhendel is altijd gegarandeerd succes en blijft leuk!!!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Robert Haven

@mod's: kan dit topic op slot aub?

M a r c

graag....  vanaf het begin was toch al duidelijk dat het een (wellicht slechte) grap was?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

robbie409

Citaat van: WYD op 28-02-2008 22:32:22
Smeervet aan de achterkant van de deurhendel is altijd gegarandeerd succes en blijft leuk!!!

Dat "geintje" deed iemand ff verderop een tijd als je op "hun" parkeerplaats ging staan. De politie heeft hem toch maar even aangesproken omdat ze liever niet wilden dat ik het zelf ging regelen. Ik was namelijk na drie keer behoorlijk pissed had hem anders zelf er op aangesproken.
En dat heeft de Hilversumse polizei liever niet.