IPD Stabilisatorkit

Gestart door michiel, 27-02-2008 18:22:08

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Verzonden door een ons niet onbekende tunert, sinds een week of 2 ligt deze set er onder, ik heb er nu wat ervaring mee en ik moet zeggen: what a fucking marvelous upgrade!  :eusa_clap:

De auto heeft veel meer rust, allerlei kleine koetsbewegingen waarvan je je van te voren niet eens bewust bent, zijn nu verdwenen. Zo stabiel als De Nederlandsche Bank.
En ook een bak minder hellen in bochten.

Moet ik nog zeggen dat ik ze een ieder van harte kan aanbevelen?

Marc, ik verwacht voor deze reclame natuurlijk wel enorme bakken met korting voor de volgende aankopen!

Edit: typo
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene

If it's not blown, it sucks...

-D©©©L-

Zoek de verschillen.  ;) 8)

elianmars

fransb85

hey mooi man! hoe lang doe je er nou over om die stab te plaatsen? heb je die bussen erbij gekregen? heb je ook andere end-links?
succes ermee!

michiel

Lokale garage is er iets van een uurtje mee bezig geweest, maar die hebben natuurlijk wel A: ervaring, B: een brug en natuurlijk C: luchtgereedschap.
Zonder die 3 zal het wel wat langer duren, zo lijkt me.  ::)
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

fransb85

ik heb A: ervaring met hele gekke dingen op sleutelgebied (en een haynesboek) B: luchtgereedschap en C: hopelijk in september een brug, dus komt wel goed dan.

michiel

Ik ben A: niet jaloers, B: jaloers en C: erg jaloers.  :(

-D©©©L-

Mocht je er een Volvo/remus pijp onder hebben hangen die ook nog eens erg vast zit (en heel moet blijven); de stang voor de achteras is dan "iets" (Ahum  :eusa_wall: :eusa_whistle:) meer werk.

Wibren

ik heb ze ook voor m'n R AWD, één van de betere aankopen die je voor een 850/C70/S70/V70 kunt doen  :)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Rudi

Logisch ook wel dat het een goede investering is,je kan veel beter uitwijken bij hoge snelheid,auto blijft stabieler,investering voor je eigen leven dus eigenlijk.Ik denk dat die IPD kit een mooie vervanging is voor ons AWD systeem.mocht er weer iets stuk gaan aan de AWD gaat het er onder weg,kan ik van die bespaarde kosten mooi naar Moergestel 8)
Dr.Go-Fast...

t5karel

Citaat van: Wibren V70RAWD op 28-02-2008 01:00:49
ik heb ze ook voor m'n R AWD, één van de betere aankopen die je voor een 850/C70/S70/V70 kunt doen  :)
Ik krijg m vandaag binnen :eusa_dance:.
CiteerChauffeur is onderweg  12-04-2008 Groningen , pakkettendistributie 
;D.

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Enno

Een goede upgrade voor AWD & FWD Volvo's....

Eugene

Citaat van: Enno op 13-04-2008 18:44:28

Ook RWD Volvo's hoor ;)

If it's not blown, it sucks...

Enno

Citaat van: Eugene op 13-04-2008 22:21:32
Citaat van: Enno op 13-04-2008 18:44:28

Ook RWD Volvo's hoor ;)

Er zit toch een IPD set op jouw silversand mag ik hopen ;)....

op mijn 850 was het duidelijk te merken dat ik een IPD had. Voorkant eerst. Scheelt veel in stijfheid van de voortrein. Achterzijde.....auto schuift nu niet meer weg over de voorwielen. Een leuke gooi en smijt auto geworden.