Koplamphoogteverstelling op T-5R?

Gestart door Amazon, 28-02-2008 20:33:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amazon

Op mijn T-5R zit geen kopllamphoogteverstelling. In het boekje staat ook dat dit voor bepaalde landen geldt.

Mijn T-5R is een nederlander, zit het er dan standaard niet op?

Op mp zie ik het regelmatig wel, is dat dan allemaal import?

Deze heeft het wel en ook nog een extra knopje naast de bediening voor het schuif/kanteldak.
Bigger and better!

mehn

In NL een optie, in andere landen standaard.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Hoe zie je op die MP-foto's dat ie hoogteverstelling heeft?  ;D
De mijne heeft de verstelknop links naast het stuur. Op die plek zitten ook de mistlampen (voor) geloof ik (bij mij LPi).

Amazon

Ha, ha, Mehn, jij weet ook echt alles hé! :eusa_clap:

Dank!

Is het veel werk om dit er alsnog in te zetten? Liggen er al kabels en heb ik dan genoeg aan de schakelaar/draaiknop en motortjes of moet ik ook een relais en andere koplampbehuizing?

Ik heb echt een kale uitvoering. Ook al geen bijrijdersairbag. ;)

Is natuurlijk uit het oogpunt van gewichtsbesparing en ruimschoots gecompenseerd door een Titan op reserve.
Bigger and better!

Amazon

Citaat van: )()()sT op 28-02-2008 20:42:05
Hoe zie je op die MP-foto's dat ie hoogteverstelling heeft?  ;D
De mijne heeft de verstelknop links naast het stuur. Op die plek zitten ook de mistlampen (voor) geloof ik (bij mij LPi).

Het tweede knopje rechts naast de lichtschakelaar. Je ziet dan een afbeelding van een koplampje en een pijltje naar onder en naar boven. Mijn conlusie was dat dit de hoogte verstelling is. Bovendien heb ik daar een dummie.
Bigger and better!

)()()sT

Ik vroeg het eigenlijk omdat de foto vrij klein is  :)
Ik heb 'm idd. ook op die plek zitten, hoogteverstelling, en ernaast dus de gasknop. Ik weet op mijn beurt dus weer niet waar ik de mistlampknop moet gaan plaatsen  :eusa_think:

Amazon

De mistlampen voor zitten op deze foto naast de lichtschakelaar en het mistachterlicht zit erboven (onder de dimmer).

Eigenlijk zou je de LPG-schakelaar dan naar de rechter kant van het stuur moeten verhuizen.
Bigger and better!

)()()sT

Ja, maar dat is je mistlamp achter. Mistlampen vóór zitten op die plek naast de hoogte instelling.... toch?

JaapT-5

CiteerJa, maar dat is je mistlamp achter. Mistlampen vóór zitten op die plek naast de hoogte instelling.... toch?
De schakelaar.. 8)
Inderdaad, die zit daar.
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)