lampjes airco-unit

Gestart door pephond, 29-02-2008 22:46:05

Vorige topic - Volgende topic

pephond

Er is een van de lampjes kapot in de airco-unit. Gewoon een lampje dat aan gaat met de verlichting dus. Nu is de rechterknop nauwelijks zichtbaar in het donker. Hoe kun je die lampjes vervangen? Ik heb de knoppen er afgetrokken, maar ik zie niet hoe ik achter het zwarte front kom waar de lampjes zitten. Wie kan me daarmee helpen?
850 2.0I 20 GLT 10/1994

BartusKN

ok probeer het simpel uit te leggen :P.

1. Men nemen een plamuurmes die steek je links of rechts naast de ECC tussen Dash en ECC.
2. maakt de 3 gifgroene stekkers los en neemt de ECC mee naar binnen
3. men pakke een zeer kleine kruiskop-schroevendraaier en haalt de achterkant los.

Dan zie je de binnenkant

en hier zie je dan de 3 groene draadjes waar 1,2 watt steeklampjes in zitten

Die zwarte stekkers kan je er 40graden draaien en eruit halen en dan de lampjes zoals deze ervoor de plaats in steken.

Helaas kon ik het topic niet meer vinden waar ik het ook uit gelezen heb. Die fotos waren iets duidelijker hoop dat het zo duidelijk genoeg was heb namelijk die fotos niet gemaakt met als doel men het uit te leggen.

elmarconi

Citaat van: BartusKN op 29-02-2008 23:37:43

1. Men nemen een plamuurmes die steek je links of rechts naast de ECC tussen Dash en ECC.

Nou, ik zou de radio die eronder zit ff weghalen. Dan kun je 'm met de hand van achteren naar voren duwen.
--
Autogas Inside . . .

Ludo

Citaat van: elmarconi op 29-02-2008 23:47:15

Nou, ik zou de radio die eronder zit ff weghalen. Dan kun je 'm met de hand van achteren naar voren duwen.

als het bv een '92 is, helpt beide niet om bij de lampjes te komen.  ;D

pephond

Mijn dank is groot!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
850 2.0I 20 GLT 10/1994

pephond

Citaat van: Ludo op 29-02-2008 23:50:23
Citaat van: elmarconi op 29-02-2008 23:47:15

als het bv een '92 is, helpt beide niet om bij de lampjes te komen.  ;D

Tsja.. het is een '94er, is het dan wel ok? zoniet dan ben ik benieuwd hoe het dan wel moet!
850 2.0I 20 GLT 10/1994

Ludo

voor een '94er klopt het wel.  :D

BartusKN

ìk ben zo goed. Radio eruithalen is voor mij meer werk dan voorzichtig plamuurmesje gebruiken. Mijn radio zit zeg maar rondom erin gehaakt met kleine weerhaakjes en alle draden zitten nu net mooi erachter :P.

Laat ons wel weten hoe het is gegaan

Thys

ok probeer Helaas kon ik het topic niet meer vinden waar ik het ook uit gelezen heb. Die fotos waren iets duidelijker hoop dat het zo duidelijk genoeg was heb namelijk die fotos niet gemaakt met als doel men het uit te leggen.

Hier staan er ook nog wat, inclusief handleiding waarmee het mij ook gelukt is :)

BartusKN

Citaat van: thyzerrr op 01-03-2008 01:49:23
ok probeer Helaas kon ik het topic niet meer vinden waar ik het ook uit gelezen heb. Die fotos waren iets duidelijker hoop dat het zo duidelijk genoeg was heb namelijk die fotos niet gemaakt met als doel men het uit te leggen.

Hier staan er ook nog wat, inclusief handleiding waarmee het mij ook gelukt is :)
Juist thyzerrr die bedoelde ik daar heb ik het ook met gedaan :) thanks