Mobil 1 0W/40

Gestart door jcws, 01-03-2008 13:26:51

Vorige topic - Volgende topic

jcws

Ik heb het volgende probleem, ik rijd te weinig, dus sludge ik mis geen koelvloeistof..Nu kreeg ik de tip gebruik: Mobil 1   0W/40 wie heeft hier ervaring mee..?    ??? :eusa_think:
Performance matching the application.

Misha

Citaat van: jcws op 01-03-2008 13:26:51
Ik heb de volgende problemen, ik rijd te weinig, dus sludge ik mis geen keolvloeistof..Nu kreeg ik de tip gebruik: Mobil 1   0W/40 wie heeft hier ervaring mee..?    ??? :eusa_think:
Waarom zou dat de vorming van condens voorkomen ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jcws

Nee ik denk dat het de olie super dun houd..Deze is nu dik en stroperig..

jcws

Ik heb het forum even door gespit..En kwam tot de ontdekking dat dit de oplossing kan zijn..Ik ga het dus proberen...Ik groet u allen... :  :eusa_whistle:

ed

Ik denk zelf niet dat dit de oplossing. Bvendien vind ik deze olie wel erg dun voor de Roffel. Ik zou het er zelf niet in gooien.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

-D©©©L-

Citaat van: jcws op 01-03-2008 13:32:12
Nee ik denk dat het de olie super dun houd..Deze is nu dik en stroperig..
Wat voor olie zit er nu in en hoeveel km zit dat er al in ?

Citaat van: jcws op 01-03-2008 14:26:08
Ik heb het forum even door gespit..En kwam tot de ontdekking dat dit de oplossing kan zijn..Ik ga het dus proberen...Ik groet u allen... :  :eusa_whistle:

In welk topic las je dat ?

Misha

Ik heb met 0W/40 gereden. Is te dun, verbruikt alleen maar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Dit is nou zo'n topic waarvan ik zelf denk.... tja  :eusa_think:

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 07-03-2008 11:39:39
Dit is nou zo'n topic waarvan ik zelf denk.... tja  :eusa_think:

dat denk ik wel vaker hoor.  ;D

;)

HeZz

Volgens mij is deze olie alleen dunner als hij koud is.....als hij warm is is hij net zo dik als andere olie.
Als er vocht in je olie komt (lichte drab) door te weinig en te korte stukjes rijden is dit niet de oplossing. Koop een stadsauto zou ik zeggen, die zijn hier meer geschikt voor.
Als je last van sludge (zwarte drab dus) hebt zo ik het hele spulletje eens doorspoelen, en hierna gewoon de voorgeschreven olie erop gooien.
Dan moet het minder worden.

Groeten HeZz
Looking 4 a V70N

ed

Is niet zo. Deze olie is ook dunner als hij warm is.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!