SAS is terug

Gestart door sas, 03-03-2008 20:37:47

Vorige topic - Volgende topic

sas

Na een 740, 3 850's een 244, een Ibiza G3 en een Golf G3 is SAS weer terug met z'n ouwe 850 T5 van Thijs!

We hebben een mooie deal gemaakt, hij een als nieuwe Golf op LPG G3 en ik de T5 weer terug. Thijs ging zoveel rijden door een nieuwe baan en wil een huisje kopen, zodat de Golf voor hem een goede oplossing was. Ik zei de gek kon de verleiding namelijk niet weerstaan, en heb de T5 weer in de garage staan  ;) Thijs koopt vast weer een Volvo, maar nu even niet. Als er iemand liefhebber is, is hij het wel. De auto is nog net zo mooi als toen hij mij verliet. Het deed mij heel goed dat hij hem kocht, en hij is heel blij dat ik hem weer overneem. Ja het heeft wat slapeloze nachten gekost, maar het is goed zo. 2 Weken geleden reed ik er weer in, en het leek als gisteren.... :P
Er is heel wat gebeurd in die tijd met mij persoonlijk, maar ben nu weer terug, en daar hoort de 850 ook weer bij  :)

Ik zal niet zo heel veel tijd hebben om veel op het forum te zijn, maar wilde jullie in elk geval weer melden dat ik er weer ben. Deze maand ga ik ook weer naar de clubdag in Goes, maar dan nu wel op LPG! Ik heb de afspraak bij Mesman al staan (met 6e injector). De lpg aansluiting hoop ik in de tankdop te krijgen zoals iemand op het forum hier. Voor Mesman was het nieuw, hij heeft er een besteld (Tomasetto noemt ie het), en we gaan zien wat de mogelijkheden zijn.
Waar ik al die tijd over twijfelde, lpg inbouw, heb ik nu dus wel gedaan, mede door de goede ervaringen op het forum met gechipte T5jes.

voor de liefhebber de bekende foto's (van Thijs) http://www.putfile.com/thijsvangrinsven/images/11336

Tot ziens!

993GT2

Welkom terug op het forum!

Goeie deal volgens mij, een Golf tegen een 850 ;D

Ik zeg maar zo;Who dares wins
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Misha

SAS !

Volgens mij heb ik die auto wel eens zien staan...
Een groene toch ?

Heeft wel potentie, je mocht hem alleen wel eens poetsen!
;)

En ik ga je er aan houden: als je hem weer wilt verkopen, zal ik je slaan..

Gr,
Misha
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

rifwachter

welkom, succes met je 850

gr. Renee
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum en veel nog veel speelplezier met je roffel hihi

Groetjes

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fbm

Hey Sas, das goed om te horen dat je hem weer terug hebt  :eusa_clap:
en ook weer hier  :eusa_dance:

Veel plezier weer met je ouwe bak  ;)

;D

Ties

Wat een prachtbak man!!  ;D
Heb het er serieus moeilijk mee gehad om 't besluit te nemen, maar na een half jaar 120km per dag te rijden werd 't me toch een beetje te duur. Daarbij vind ik 't zonde om met zo'n liefhebbersauto zo veel km's te rijden.
Toch wel apart, anderhalf jaar geleden maakte ik kennis met deze auto via sas en nu koopt ie hem weer terug. Zo blijft ie in goede handen ;) Ik ben blij dat ie terecht is bij een echte liefhebber en ik weet zeker dat ie een goed leven beschoren is.  ;)
Die golf is heel anders dan die 850. Toch rijdt 't goed en lekker zuinig, bespaard mij een hoop centen om over een tijd weer op zoek te gaan naar een mooie 850. Tot die tijd blijf ik hier gewoon een beetje rond kijken.

V70geRwin

WElkom terug (op alle fronten zo te lezen)  ;D

MikeyQR

Welkom, veel plezier met je 850  ;D

Gr,
Mike

Chris

Welkom terug Sas!

Groeten

Taranis

Citaat van: Ties op 04-03-2008 13:43:26
Daarbij vind ik 't zonde om met zo'n liefhebbersauto zo veel km's te rijden.

Maar dat gaat SAS nu met de lpg-installatie alsnog doen? ???

Auto's zijn gemaakt om mee te rijden 8) Anyway, beiden veel plezier met de 'nieuwe' auto! ;)

Ties

Citaat van: Taranis op 05-03-2008 18:55:40
Citaat van: Ties op 04-03-2008 13:43:26
Daarbij vind ik 't zonde om met zo'n liefhebbersauto zo veel km's te rijden.

Maar dat gaat SAS nu met de lpg-installatie alsnog doen? ???

Auto's zijn gemaakt om mee te rijden 8) Anyway, beiden veel plezier met de 'nieuwe' auto! ;)
Sas rijdt niet zoveel als ik..
Golfjes zijn om mee te rijden... Die 850 is om te poetsen  ;D