voorstelling

Gestart door ArvidBergstrom, 05-03-2008 19:50:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ArvidBergstrom

Hoi Ik ben Arvid, en ik heb ook een 850 (850 2.5 20V) ben er superblij mee... Moet er nog wel wat aan doen, maar das toch ook wel leuk...  http://arvidbergstrom.nl/linked

FGG

Je moet ook nog fotootjes plaatsen.

Welkom op 't Forum, Arvid.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

b0nkolok

CiteerHoi Ik ben Arvid, en ik heb ook een 850 (850 2.5 20V) ben er superblij mee... Moet er nog wel wat aan doen, maar das toch ook wel leuk...  http://arvidbergstrom.nl/linked

Je kunt ook prentjes van je aanwinst op je site plakken, handig toch  ::)
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Chris

Welkom hier Arvid en veel veilige kilometertjes gewenst.

Mijn voorgangers hadden het er al over... plaatjes ;D?? En misschien heb je iets meer info over je bakkie... kilometers? Kleur? bouwjaar?

Groeten,
Chris

ArvidBergstrom

Hoe en waar load ik foto's up?

993GT2

Zie "hoe plaats ik een foto op het forum"

By the way; Welkom en veel plezier met je 850 ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

rifwachter

welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

ArvidBergstrom

ik ga morgen wel ffies een paar xtra foto's schieten, deze dan op mn webstek posten en dan hier de links vermelden... enne niet schikken, want de bumpers zien er niet uit!!

elianmars

Citaat van: ArvidBergstrom op 05-03-2008 23:37:22
ik ga morgen wel ffies een paar xtra foto's schieten, deze dan op mn webstek posten en dan hier de links vermelden... enne niet schikken, want de bumpers zien er niet uit!!

Snel een flesje gekookte lijnolie halen (bij de doe het zelf markt) en je bumpers ermee insmeren. Dan zien ze er weer als nieuw uit  ;)

993GT2

Zie genoeg foto's op je website staan (ook een paar leuke hertjes trouwens ;)) maar nog geen Volvo ertussen!!!!

Wist je al dat we hier, als het op foto's aankomt, erg ongeduldig zijn??? ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

MJH

Nog steeds geen foto's? Ook niet op je site...

Toch welkom hoor! ;)
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

ArvidBergstrom

heee gasten!!!

ik ben ff naar de alpen geweest, weekje skien.. vier man in de auto, volle bak
en dan ook nog twee keer een vriend en z'n moeder, van Les Menuires naar Bridges des Bains gebracht, 's-avonds... en op de terug weg, berg op dus met een vriend en zn tom-tom de 110 gehaald... mooie geluiden uit de motor-kap, spannend toen het ging regenen en later sneeuwen!!!

foto's volgen... ECHT!! (ik heb ze al gemaakt, das stap 1)

tot hoi
Arvid