Volvo kusters

Gestart door Volvo Kusters, 09-03-2008 13:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo Kusters

Hallo volvo liefhebbers, VOLVO FOR LIFE

Met trost wil ik jullie laten zien welke auto ik een maand geleden heb aangeschaft. En ook de auto van mijn vader die al een tijde verlieft is op volvo

volvo 850 2.5 20V 1995 sedan sport-line T5 onderstel lpg-g3 380 dkm
Volvo 850 2.5 10V 1996 estate luxury-line vol leder beige lpg 420 dkm





Daarnaast staan bij ons thuis normalieter nog een
Volvo v40 1.8i uit 1997 vol leder alles orgineel climat control 150 dkm op de klok NAP
Volvo v70 2.5 tdi van 1998 vol leder, climat 280 dkm
volvo 144 2.3b op lpg die mijn zus op het moment aan het opknappen is. 220 dkm

993GT2

Tis een heerlijk druk voorsteldagje vandaag ;D

Welkom hier op het forum en leuk om er eens twee tegelijk te zien!!

Enne, niet vergeten he..................forumsticker te bestellen om herkenbaar over 's heeren wegen te zoeven ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

MichielMaas

#2
Lekker hoor zo'n volvoclan... Mooie auto Veel plezier ermee en welkom hier op het forum.  :eusa_clap:

Chris

Mooie wagens ;D rij veilig en natuurlijk welkom bij deze gezellige club mensen.

Groeten

Robert Haven

Met zoveel volvo's bij elkaar heb je zowat een dealerschap haha
Top man! Enne... foto's van die andere mogen ook wel geplaatst worden hoor (vooral die 144  :eusa_drool: ).
Welkom!

rifwachter

welkom op het forum.

gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MikeyQR

Mooie wagens  :eusa_clap: en Welkom op het forum.

Gr,
Mike

Laserblue

Citaat van: Robert V70 NBP op 09-03-2008 14:01:30
Met zoveel volvo's bij elkaar heb je zowat een dealerschap haha

Circus Kusters  ;D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Volvo Kusters

thx voor jullie reacties   zal snel kijke of ik nog wat leuke foto's kan plaatse over onze volvo's

Volvo Felipe

Welkom op het forum en veel plezier met de roffels

FGG

Citaat van: 993GT2 op 09-03-2008 13:29:13
Enne, niet vergeten he..................forumsticker te bestellen om herkenbaar over 's heeren wegen te zoeven ;)

Stickers


Welkom op 't Forum.

Mooi stelletje is dat.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo Kusters

ben al opzoek gegaan naar de sticker maar heb ze nog niet kunne vinde. Waar kan ik deze vinde??

BTW    mistlampe gezocht!!!!!

elianmars

#12
Sticker

mistlampen

Edit: Ik geloof dat ze geen mistlampen hebben voor de 850.....  :eusa_shifty:

Misschien via Marktplaats of eBay?

Anders hier,hier of hier?

Volvo Kusters

thx voor je link   maar idd gaan mistlampen te vinde.  Zal een andere oplossing moete bedenke maar kom ik wel uit

Ook ik ga binnenkort mijn grijze dele bewerken. Kom net van de spuiter en deze adviseerde mij het niet in de kleur mee te spuiten, dus wordt het mat zwart (hoeft voor mij toch niet perse met de kleur mee want dan komt het zwart van de R gril weer in de auto terug die ik hoop binnekort aan te schaven).   Ook heb ik ervoor gekozen om het zelf te spuiten omdat ik kan beschikken over een spuitkabine en ik vaker al wat leuke oldtimer brommers weer in orgineele kleur heb terug gebracht.

De kosten voor de lak zijn ongeveer 75 euro meede omdat de lak spicial voor bumpers is en er veel geprimeurt moet worden (of te wel  ook veel geschuurd jmmr genoeg)

Wanneer ik hier aan begin    ik denk ongeveer 3 weken omdat dit weekend dikke boxen inbouw weekend wordt.


Hierbij  wil ik de vorige eigenaar bedanke voor hoe hij omgegaan is met mijn roffel.   Niet slecht toch voor 3,8 ton. Zover ik weet was hij ook lid van de volvo club en bij aankoop alle bonnen en papieren erbij dus messchien dat er mensen zijn die deze roffel herkennen





-D©©©L-

Dikke boxen inbouwen ? waar ga je die grote kasten dan laten in een sedan ?

Het donkere kunststof kan je goedkoop, snel en simpel netjes maken met gekookte lijnolie.