orginele lampen of namaak ?

Gestart door alfredgeel, 10-03-2008 12:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KR@MMETJE

Heb me vandaag een set heldere units met knippers gekocht bij de dealer orgineel.

Heb dus een set orgineel mat glas over.

Mocht er interesse zijn... PB'tje...

Misha

Citaat van: KR@MMETJE op 02-04-2008 23:08:22
Heb me vandaag een set heldere units met knippers gekocht bij de dealer orgineel.

Heb dus een set orgineel mat glas over.

Mocht er interesse zijn... PB'tje...

Yeah ! The way 2 go !

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

KR@MMETJE

Zoals ik in de vorige post zei... Mijn zaterdag bezigheid...




volvoc70T5

hoeveel kostte dat nou precies?

BartusKN


Marc O.

Citaat van: BartusKN op 05-04-2008 17:29:04
gok rond de 350euro

Denk eerder het dubbele (of bedoel je 350 euro voor de linker- en 350 euro voor de rechterkant?) ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

BartusKN

Citaat van: Marc O. op 05-04-2008 18:29:47
Citaat van: BartusKN op 05-04-2008 17:29:04
gok rond de 350euro

Denk eerder het dubbele (of bedoel je 350 euro voor de linker- en 350 euro voor de rechterkant?) ;)

Der is er maar 1 die ons het verlossende antwoord kan geven, hierop wacht ik dan ook zeker met smart.

KR@MMETJE

Ik weet niet of Martijn het leuk gaat vinden als ik de exacte prijs ga noemen.

Het zijn koplampen uit een geannuleerde bestelling van een klant. Deze set koplampen met knippers, heeft samen met een blokkengrill en heldere achterlichten voor de C70 ongeveer 1 week bij "aangeboden onderdelen" te koop gestaan. Iedereen heeft dus zijn kans gehad! ;) haha!

Ik heb 555,06 euro's betaald voor de set, orgineel in doos. Ik verwacht niet dat deze set nu voortaan voor deze prijs te krijgen is, maar dat ik een speciale prijs gekregen heb omdat het om een geannuleerde bestelling ging.

Ik ben me in ieder geval heel erg bewust van het mazzeltje wat ik hier heb gehad!

De koplampen zijn van het weekend gemonteerd (20 minuten werk) en zelfs al had ik de volle mep moeten betallen is het de investering waard! Wat een verbetering!

Foto's zullen overgens zeer binnenkort volgen in m'n weblog.


BartusKN

wat een geld :D, ik wacht in spanning op de fototjes :D

daytonawim

Dat is zeker erg mooi :-), heb je de grille er niet gelijk bij genomen, want die maakt
het weer mooi af.

KR@MMETJE

De grill heb ik bewust niet genomen. Ik hou het graag "subtiel" en met zo'n grill wek ik wellicht race-aspiraties... Vind het overgens bij een R of een C70 wel erg goed passen.

Foto's zie m'n weblog...

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=22760.45

Jaco S

ff terug naar de topic!
Waarom helemaal nieuwe units?kan je bij de 850 niet alleen de reflctoren vervangen dan!
ik had vorig jaar bij me 460 dat ik 1 reflector moest vervangen en was 75,- euro kwijt en hoefde dus niet hele unit te vervangen......neem aan dat dat ook bij de 850 kan!

alfredgeel

naar het schijnt zijn de reflectoren niet los te verkrijgen.... :(

Walter

Citaat van: alfredgeel op 08-04-2008 08:42:06
naar het schijnt zijn de reflectoren niet los te verkrijgen.... :(

klopt. en met de imi-versies hebben we al heel wat gelazer gehad, met de tester totaal geen beeld en al zeker niet af te stellen. Daardoor helaas apk afkeur. Ik heb voor mijn auto originele gekocht.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Jaco S

duur geintje word het dan!