meeting zuid-holland volvo zo veel mogelijk volvo`s 850 V70 type`s

Gestart door guus37, 11-03-2008 21:11:40

Vorige topic - Volgende topic

guus37

ik kom zelf uit hellevoetsluis we hebben hier de volvo dealler  v/d wulp te spijkernisse. en heel veel mooien locatie`s om eens n leuke dag er van te maken met onze volvo`s. of gewoon eens leker bruin te baken en zo veel mogelijk infomatie uit te wisselen met elkaar zo dat bezoekers of kijkende mensen is te laten genieten van een stilstaande volvo 850 met de kap open want er zijn nog wel wat veschilen de gewoonen 850-de 850T-  -en de mooiste 850T5R. om het zo maar even op te noemen maar zijn er mensen die mee willen doen poetsen!!! en info uitwisselen aan elkaar :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_doh: laat het me weten en voeg me toe aan je mesenger. guus64@hotmail.com  (of mail)

Starbuck

Welkom op het forum!
Maar kan je meer uitleg geven want ik snap 'm ni zo goed waar je heen wil ???

Marc O.

Citaat van: Starbuck op 11-03-2008 21:20:37
Welkom op het forum!
Maar kan je meer uitleg geven want ik snap 'm ni zo goed waar je heen wil ???

Naar Spijkenisse? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Starbuck

Volvo Felipe

Starbuck

thuur

Scooby Doo

Blijkbaar weinig animo?  ???

Als het uitkomt met de rest van m'n activiteiten heb ik eventueel wel interesse.

Allez, wie volgt :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Grts, Kenny

:eusa_shifty:
Puppy Power!!!

-D©©©L-

Starbuck

Citaat van: Scooby Doo op 14-03-2008 16:34:46
Blijkbaar weinig animo?  ???

Als het uitkomt met de rest van m'n activiteiten heb ik eventueel wel interesse.

Allez, wie volgt :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Grts, Kenny

:eusa_shifty:

Op z'n mailbox?

Chris

Ik ben er ook wel bij als het nog wat gaat worden. Spike City is goed te doen voor mij..

Ik hou het draadje in de gaten.

Hylco

Citaat van: Chris op 14-03-2008 23:28:46
Ik ben er ook wel bij als het nog wat gaat worden. Spike City is goed te doen voor mij..

Ik hou het draadje in de gaten.

Hier nog één

Robert Haven

wplas1

Snap nog steeds de hoofdbedoeling niet. Gaan we met z'n allen bij een dealer staan poetsen ???????

Barry_C70

Citaat van: wplas1 op 19-03-2008 13:43:15
Snap nog steeds de hoofdbedoeling niet. Gaan we met z'n allen bij een dealer staan poetsen ???????

bring your bikinis and thong tong tong tong tongs ;D