Rood lampje, en ben niet eens in Amsterdam!

Gestart door Mick, 10-11-2004 13:46:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mick

Weet iemand wat dit is: Als de temperatuur beneden de 3 graden komt, gaat er een rond rood lampje branden op mij dash. (naast de temperatuur aanduiding...)  :o

Nog nooit eerder gezien!

Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

flap

dat is een waarschuwing voor mogelijke gladheid.

wegtemperatuur kan wel eens lager zijn dan je thermometer aangeeft en vandaar het waarschuwingslichtje.

Bij een auto uit het vagconcern gaat krijg je al een waarschuwing bij 5 graden.

overigens lampje bij volvo gaat meen ik beneden een bepaalde temperatuur ook weer uit.

Reitse

naar ik meen onder de -3 of -5... op dat moment voel je gewoon wel dat het koud en glad is....

Mick

Volvo rulezzzz...

Wist ik niet, geeft me een veilig gevoel, echter als ik mijn warme huisje uitstap, merk ik als koukleum, direct al dat het sterfeskoud is! ;D

Toch wel leuk, de kleine details... Echt Volvo
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

mehn

Staat gewoon in het instructieboekje  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Mick

Mij nie hebben, mij kopen die Volvo 26e hands, boekje zijn kwijt, snie meer dabij...  Jamma
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

mehn

Citaat van: Mick op 10-11-2004 15:52:06
Mij nie hebben, mij kopen die Volvo 26e hands, boekje zijn kwijt, snie meer dabij...  Jamma

HIER staat die van 1995 in pdf formaat (12Mb geloof ik), suc6

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Mick

#7
mijn dank is oneindig....

Aan bovenstaande uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend. ;D
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

Poncke

Citaat van: mehn op 10-11-2004 15:55:24
Citaat van: Mick op 10-11-2004 15:52:06
Mij nie hebben, mij kopen die Volvo 26e hands, boekje zijn kwijt, snie meer dabij...  Jamma

HIER staat die van 1995 in pdf formaat (12Mb geloof ik), suc6

Ja ja ja, hele fijne. Ik was op zoek naar de betekenis van een rood lampje op het dash en tevens op zoek naar een instructie boekje op internet. Het hele forum doorspitten, achteraan in dit topic gezocht en kijk eens aan uit een topic van 2004 gewoon een link naar een PDF van een volvo 850 uit 1995. Whahahaaa, mijn dag kan niet meer stuk.
Sex verstandig, neuk een appel !