Nog geen 850/70 wel voorstellen!!

Gestart door DirkT?, 15-03-2008 15:52:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DirkT?

Aangezien ik met de uitdeuken zonder spuitendag (12 april link: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23825.0) bezig ben op het 850forum en het 40forum is het wel zo netjes is om me even voor te stellen:

Ik ben Dirk, kom uit Breda en heb nog geen Volvo die bij dit forum past maar die gaat er zeker komen!

Op mijn gemakje ben ik naar een mooi exemplaar aan het zoeken en heb daarbij zeker geen haast en ga niet afwijken van mijn wensenlijstje!
Afhankelijk van de kilometers die ik moet gaan maken in de toekomst ben ik op zoek naar:
- een turbo benzine estate of V model.
- een mooie 850 R,  850 T5,  V70 T5 of een V70 AWD R (laatst geproduceerde dan) trekken mij het meest. En dan heb ik het over de modellen van voor 2000.
Stel dat ik meer moet gaan rijden dan wordt het toch een V70 D5.
Mijn schoonvader heeft deze nu en ik ben erg te spreken over deze auto en motor.

Op dit moment heb ik voor het dagelijkse vervoer de beschikking over een Volvo V40 T4 uit 1998 welke ik begin 2007 gekocht heb met 100.000 km op te teller.

Hier heb ik nog weinig aan gedaan, alleen een blokjesgrill, veerpootbrug, xenonlampen en de originele speakers en radio vervangen door beter kwalitatief beter spul.

Wat wil ik er nog aan doen: schroefset eronder, Ferrita downpipe + catback, nieuwe ECU met remap en de remslangen + remmen een upgrade geven. (allen via ET)
Verder heb ik nog een aantal auto's.... een VW Kever 1300 uit 1970, een VW Golf Mk. 1 uit 1976, een VW T3 Bus Caravelle/Camper uit 1983 (gaat eruit). Wegenbelasting betaal ik alleen voor de T4! Alleen de Golf wordt in de zomer gebruikt voor meetings de rest staat stof op te vangen.

In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als Recruitment Consultant bij een Adviesbureau. Ik verzorg de in, -door -en uitstroom van technisch HBO/WO en executive personeel bij wisselende en vaste opdrachtgevers.

De huidige Volvo:













Marc O.

Welkom en succes met je zoektocht!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Polarbär

Welkom! En succes met de zoektocht...