Ik stel me ook maar even voor!

Gestart door B.Aders, 17-03-2008 21:10:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B.Aders

Hallo allemaal, mijn naam is Bouke. Ik rij sinds sept. vorrig jaar een V 70-R b.j 97. Wat een geweldige auto is dit!! Mijn vorrige auto was een Astra 1.8 16v overigens geen verkeerde auto maar verder is er weinig lol aan te beleven. ik was eigelijk op zoek naar een T5-R maar een goede en orginele N.L 850
was toch moeilijk. wel veel Italiaanse T5-R'en. Mijn V70 stond bij de volvo dealer en na een goede proefrit was ik al snel verkocht. Ik heb m'n auto na 2 weken bij Rica op de rollenbank gehad, gewoon uit nieuwschierigheid om
te kijken hoeveel vermogen hij nog had na 11 jaar en 173.000 KM. de fabr.opgave is 250 pk. Het gemiddelde vermogen op de rollenbank is 252 pk. Nu zullen er mensen zijn die zeggen "Wat had je dan verwacht??" maar ik was hier toch wel van onder de indruk.   
Verder is het een hele fijne auto om in te rijden. Gezins auto met ballen zullen we maar zeggen.
                Groetjes. Bouke

Marc O.

Welkom Bouke. Heb je ook foto's van je R?
...The Nile isn't just a river in Africa...

FLA

Welkom! Ik ben benieuwd naar de foto's! ;) Bij welke dealer komt hij vandaan?

Robert Haven

Welkom Bouke! We zijn errug benieuwd naar de foto's van je roffel!
Enne...welk deel van Nederland kom je vandaan?

B.Aders

#4


Dit is m'n R. ik stuur binnen kort nog meer foto's De auto komt bij Svala Prinsenhof haarlem vandaan.
De auto ziet er erg netjes uit, aleen ik wil de velgen laten restaureren(niet krom, maar veel
stoeprand schade)
  groet. Bouke.

Robert Haven


rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Hele mooie R! :) Gelukkig is stoeprandschade te repareren. Veel plezier ermee.

Ook welkom hier natuurlijk.

Groeten,
Chris

FGG

#9
Welkom op 't Forum, Bouke.

Mooie R heb je daar. Misschien een verstandigere keuze dan een T-5R.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Welkom op het forum!

Leuke bak heb je gekocht met een mooi kleurtje ;)

Veel plezier met je R
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs