Melding "DISC" in display.

Gestart door B.Aders, 18-03-2008 22:12:16

Vorige topic - Volgende topic

B.Aders

Ik heb ook even een vraagje over de boord computer uit mijn V 70-R. Tijdens het rijden krijg ik zo nu en dan de melding "DISC" in het display.Na een paar seconden verdwijnt dit weer, en doet het weer zo als het hoort. De ene keer treedt het vaker op als de andere, maar je kijkt toch iedere keer als het gebeurd.
weet iemand wat dit is??

850 T5 Freak

ik heb geen idee, maar meestal staat het wel in je gebruiksaanwijzing wat het kan betekenen.

succes verder
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Esveldt

Zit er een disc in?
Volgens mij kan dat wel eens duiden op een smerige lens van de laser.

Herstel: http://volvospeed.com/vs_forum/index.php?showtopic=88602&hl=disc+error

daytonawim

dat klinkt bekend, meestal als ik aan het knopje draai wil dat wel eens naarvoren komen.

Knippert jou display ook als je de auto uit hebt gezet ?

M a r c

Disconnected

Dan krijgt ie even geen signaal.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MaxieS70

Als ik me niet vergis verschijnt deze melding als de knop van de boordcomputer geen goed contact maakt. Ofwel de aansluiting achterop de schakelaar, of de interne schakelingen.

Emiel

Schakelaar van de boordcomputer even 10 keer flink heen en weer draaien...

daytonawim

Zondag moet ik een paar stoelen gaan ophalen, ik zal eens kijken of dat knopje nog in die C70 zit, dan ga ik eens een ander knopje proberen.

B.Aders

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga vanavond het knopje heen en weer halen, kijken of dat werkt.
Het display knippert trouwens niet als ik de auto uitzet. Als ik het contact aanzet of aan het knopje draai krijg ik af en toe deze melding, maar ook tijdens het rijden als ik er niet aankom. 

Robert Haven

Ik heb dit ook af en toe... paar keer heen en weer draaien werkt nog steeds

Amazon

Knop even uitbouwen en reinigen. Is het over!

Als je de melding krijgt met een passagier naast je leg je met een pokerface uit dat de boardcomputer het test- en reinigingsprogramma van de remschijven heeft gestart. ;)
Bigger and better!

B.Aders

Die houden we er zeker in. De zelfde pokerface zet ik ook maar op als ik vertel dat de roffel zuiniger gaat lopen als deze gechipt gaat worden  ;D Ik heb het schakelaartje een paar keer heen en weer gehaald,
en inderdaad komt het nu minder vaak in beeld. Ik ga hem van het weekend wel even reinigen. Thanks!

razorx

Dit kan je verwachten als je hem openmaakt:

Houd er rekening mee dat de sleepkontaktjes kwetsbaar zijn en dat het veertje op de onderste afbeelding graag wegsprint bij het openmaken.

Succes!