deze wilde ik jullie niet onthouden

Gestart door volvov70, 20-03-2008 14:08:15

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

;D ;D

Ik moet toch wel lachen om het verhaal. Verdiende loon voor zo'n agressieveling!  :eusa_snooty:

Starbuck

Citaat van: dennis-d op 20-03-2008 19:04:45
:eusa_doh: :eusa_wall:  die gast moet echt een stel hersens hebben van het formaat van een ventieldopje...

Niet alleen zijn hersens... ??? :evil:

Jeff

Klinkt beetje op hetzelfde verhaal als wat ik laats had alleen dan met een Mar*k*an die beste man was ook druk bezig met allerlei dingen behalve goed op de weg te letten en die ging ook ineens vol in de ankers voor mij...  :eusa_wall:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

lipton

Ik ben zelf motor rijder en vind zo'n foto's echt niet grappig maar die persoon op zijn motor was geen echte motorrijder maar een KlOOt, maar wat ik me afvraag is werd er dan niet gevochten aangezien die motorrijder zo agressief was en jij op hem in reed??..

wplas1

Citaat van: lipton op 20-03-2008 23:13:06
Ik ben zelf motor rijder en vind zo'n foto's echt niet grappig maar die persoon op zijn motor was geen echte motorrijder maar een KlOOt, maar wat ik me afvraag is werd er dan niet gevochten aangezien die motorrijder zo agressief was en jij op hem in reed??..

Ik VOND (als ook motorrijder) de foto in eerste instantie ook niet grappig, toen ik echter het bijbehorende verhaal las lag ik in een deuk van het lachen. Dit soort rijders bezorgd de echte motorrijders nou een slechte naam en dat werd, in dit geval, door hemzelf hard afgestraft. Ik werd jaren geleden door een dikke Duitser in een even dikke Mercedes constant gepest toen ik (in Nederland) met mijn Gold Wing rustig aan het toeren was. Ging tientallen kilometers door totdat ik er genoeg van kreeg en met de stalen neus van mijn laars zijn achterlicht verbrijzelde (mag niet natuurlijk maar ja..........) Hij reed mij natuurlijk direct de kant in en we stonden al tegenover elkaar toen er een Volvo met 4 agenten stopte die het hele circus kilometers lang aangezien hadden. Ik mocht doorrijden en die Duitser werd flink te grazen genomen. Een van de weinige keren dat ik iets aan de politie had

wplas1

Met het bovenstaande wil ik niet de discussie aanwakkeren over de haat-liefde verhouding motorrijders/automobilisten, want dat zou het begin zijn van een eindeloze discussie. Ik moest alleen mijn verhaal even kwijt.  ;D

Raoul

Om de snelweg en het verkeer te zien als strijdtoneel is erg primitief. Gelukkig weten de meeste vaak mannelijke verkeersdeelnemers deze oerdrang te onderdrukken. We denken aan de mogelijke soms blijvende gevolgen en ademen ns diep. Deze primitieve nog in de oertijd verkerende primaat zat gelukkig voor jou op een motor. Ik heb tijdens mn werk diverse motorrijders letterlijk door de lucht zien vliegen. Stom genoeg zijn dit vaak normaal-rijdende motorrijders, hoewel er steeds vaker achterlijk hard tussen de autos door geslalomd wordt. Dit mag alleen als het verkeer stapvoets rijdt, maar tot 80 km u is dit voor menig motorrijder al gemeengoed kennelijk. Dom, heel dom.
Mn collegas hebben al ns een helm gevonden met het hoofd er nog in, ikzelf gelukkig niet. Meestal leven ze nog. Maar hierdoor heb ik mn motor weggedaan, het is me te druk en te gevaarlijk.

Je kunt je afvragen waarom 4 wielige voertuigen kooiconstructies moeten hebben, APK, gordels, airbags en weet ik wat, en de motorfietsen niets.....

volvov70

mij is in het hele leven maar een menig toebedeeld :eusa_think: als ik geen last heb van anderen, zullen anderen geen last hebben van mij. :eusa_pray:

maar een feit is nu wel dat telkens maal er nu zo'n opgevoerde brommer in de buurt is ik op scherp sta,
Erg fijn auto rijden op die manier :evil:
History: volvo v70 2.5 20v exclusive 1998
History: volvo v70 xc 2.4T 20v AWD cross country duo tone 08-1999 MY2000
Huidig: škoda Superb artic 2.0 TDI CR 192pk 420nm 2013

gerardgrobben

Citaat van: wplas1 op 21-03-2008 02:23:05
Met het bovenstaande wil ik niet de discussie aanwakkeren over de haat-liefde verhouding motorrijders/automobilisten, want dat zou het begin zijn van een eindeloze discussie. Ik moest alleen mijn verhaal even kwijt.  ;D

lullig is dat, voor vrachtwagens ( en vooral vrachtwagenbumpers) hebben ze wel respect....
rij zelf een oud BMWtje (R65), en dan vooral op zondag... maar idd, er zitten er tussen............
tuba or not tuba, that's the question

lipton

Citaat van: volvov70 op 21-03-2008 09:35:18
mij is in het hele leven maar een menig toebedeeld :eusa_think: als ik geen last heb van anderen, zullen anderen geen last hebben van mij. :eusa_pray:

maar een feit is nu wel dat telkens maal er nu zo'n opgevoerde brommer in de buurt is ik op scherp sta,
Erg fijn auto rijden op die manier :evil:
een echte motorrijder koopt geen motor om problemen op te zoeken maar om te genieten van het mooie weer en kracht onder 2 wielen en om het dan ook te gebruiken.
Maar dan wel op plaatsen waar het mogelijk is en 'veilig'.

mvg

spijtig dat het zo is gebeurd is. liever geen schade dan wel
"beter voorkomen dan genezen"

edwin2006

Citaat van: gerardgrobben op 21-03-2008 13:09:23
Citaat van: wplas1 op 21-03-2008 02:23:05

lullig is dat, voor vrachtwagens ( en vooral vrachtwagenbumpers) hebben ze wel respect....
rij zelf een oud BMWtje (R65), en dan vooral op zondag... maar idd, er zitten er tussen............

Dat komt omdat de verstandhouding tussen motorijders en vrachtwagenchauffeurs wel goed is.

razorx

Citaat van: Raoul op 21-03-2008 07:59:04

Je kunt je afvragen waarom 4 wielige voertuigen kooiconstructies moeten hebben, APK, gordels, airbags en weet ik wat, en de motorfietsen niets.....

Helemaal mee eens,

Rijd zelf geen motor maar je moet zo verdomde goed de gebeurtenissen voor zijn, en zelf dan...

Vond het overigens een verbazingwekkend verhaal.
Ik vraag me dan af, heel dom van mij, wat speelt er zich af in het hoofd van die gek op het moment dat hij dat strotdoorsnijdgebaar maakt? Waarom denkt hij zo, doet hij zo.

En wat als de omstandigheden anders waren, als hij in een machtspositie had gezeten?

Je doet er net veel aan, we leven in een wereld met een paar idioten.
Moet wel nu ik dit typ denken aan het verhaal van Geert de hoogwerker/boevenvanger.

S. Brouwer

Citaat van: dennis-d op 22-03-2008 17:45:06
let ook eens op die gladde voorband ,  en val blokken buiten de kuip ( hoe je die dingen noemt) , das geen motorrijder , maar motorRACER.

Ik heb ook een tot op de zijkant gladde band op m'n motor en valblokken. Maar heb onder m'n auto ook 2 banden die aardig glad beginnen te worden.

Ben ik nu zowel motorracer als autocoureur?  :P

Neemt niet weg dat ik m wel kunstig ingeparkeerd vind.

lipton

Citaat van: dennis-d op 22-03-2008 17:45:06
let ook eens op die gladde voorband ,  en val blokken buiten de kuip ( hoe je die dingen noemt) , das geen motorrijder , maar motorRACER.
jah dan ben ik ook een motorracer..

neen hij is geen motor...whatso ever.!
Hij is een idioot die denkt dat hij een motorrijder is.je hebt in alle klassen krapuul, en jij heb op de harde manier zo'n laag stuk krapuul van de maatschapij leren kennen. In jouw motorkap dan...

ovlov 058

Hopelijk moet ie het zelf betalen ;D

Wat zou het kostenplaatje zijn(denk moordend ;D)