jeroen uit eindhoven

Gestart door jeroensmits, 27-03-2008 12:52:02

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Netjes man klinkt allemaal goed we zijn benieuwd naar de foto's binnenkort :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jeroensmits

update:

1. terug van de spuiter, kleppie achter is weer netjes!

2. logo t-5R besteld bij de dealer is onderweg vanuit zweden (kosten 25 euro)

3. airco laten testen en vullen en spul erbij voor lekkage te zien, kosten 125 euro

4. afspraak gemaakt bij Mesman voor een LPI installatie, kosten ca. 2400 euro

5. extra hoofdsteun gekocht om wat te testen met een lcd-schermpje, kosten 25 euro

6. ik heb ook het achterlicht rechtsonder geplaatst (bumper nog niet aan toegekomen)

jeroensmits

mooi klote vandaag:

de linkervoorkant aardig in elkaar gereden. Heel even niet opletten.

Schade: linker voorscherm, kofferklep, koplamp en alles erom heen, bumper e.d.

kolere zooi!!!!!

alle hulp welkom 8)

R o b

Jeroen, ik heb nog wel een bumperdek voor je....ook met een scheurtje maar mogelijk in betere staat als deze.....!

Wanneer precies ter beschikking hangt even af van mijn beschikbare tijd en planning spuiter!

Pb me maar!

jeroensmits

bumperdek is de bovenzijde van de bumper toch?

Ik heb een nieuwe bumperdek liggen, die was al aan vervanging toe en zou ik eigenlijk vorig weekend vervangen hebben echter door tijdgebrek had ik dat maar een weekje uitgesteld...gelukkig.

jeroen

R o b

Ok!  ;) Suc6 met alles.......

Een stadsgenoot!

MichielMaas

jeroensmits

thanx voor je aanbod rob maar zoals in de pd ik had toevallig al een nieuw bumperdek liggen ivm met schade door  de vorige eigenaar.

jeroen

jeroensmits

Citaat van: MichielMaas op 11-06-2008 23:36:10
Citaat van: jeroensmits op 11-06-2008 22:20:44

Dit vind ik nu wel mooie heldere koplampen. ;)

das wel waar...maar niet de bedoeling;)

MichielMaas

Beetje flauwe grap ook, sorry.  ::) Succes bij de reparaties, gaat zeker lukken.  ;)

jeroensmits

reparatie is vandaag in gang gezet.

vanochtend om 8.15 aangereden in eindhoven richting klazinaveen. Daar een motorkap en scherm opgehaald voor 85 euro samen in de juiste kleur (zwart) daarna naar dannywagemakers in oijen en daar een koplamp en knipperlicht gehaald voor 20 euro. Was weer mooi om 13:30 thuis met alle spulletjes :)

Toen maar begonnen:

echter door de vorige eigenaar is ook een keer een botsinkje gemaakt waardoor de bumperbalk en foam daarachter toch wel aardig zijn vevormd. Maandag eens kijken of ik die ook ergens kan scoren. want dan kan de bumper er ook weer op.

jeroen

MichielMaas

Goed bezig Jeroen, Dat gaat razend snel. Misschien dat je op de vaderdagmeeting kan zijn met je 855.  :eusa_clap:

jeroensmits

kan als ik 's-middags niet naar guus meeuwis zou gaan wel ja. De planning WAS om voor de middag naar Raamsdonkveer te gaan maar dat nu echt niet lukken, heb namelijk nog wat delen voor de bumper nodig.

jeroen

Danny

Hoi jeroen, Ik zie dat de spulle er al op zitten dan is lekker snel gegaan.
Hoop dat je die bumper delen snel zult vinden. We zie wel een foto wanneer hij helemaal klaar is.
M.V.G D@NNY                          

jeroensmits

oioi,

bumperdelen vandaag opgehaald bij autohermes in deurne. kosten 30 euro.

Verder het kunststofdeel onder de koplampen en een koplampwisser gekocht.
Toen ik daar was ook maar twee V70 achterlicten (bovendelen gekocht) 100 euro voor 2.

Alles is nu gemonteerd!!!!! weer als nieuw. nou ja de achterlichten die zitten er nog niet op.

volgende keer meer