Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Citaat van: Misha op 27-12-2012 12:37:58
Er bestaan gewoon opvulvakjes van Volvo zelf Yits.

Dank je. Ik zat al te kijken tussen de meest vreselijke aftermarket meuk die zelfs op een Prius zou passen. Ik duik Vida even in.

razorx

Gevonden: Afdekpaneel radio 9132774.
Lijkt mij een nette "houder" voor het bestelde beeldschermpje.

razorx

Om dat zelfde paneeltje aan de linkerkant een beetje zinnig in te vullen, zou ik nog een radarenweetiknogwatwatmijgeldkost detector kunnen inbouwen, ze worden ook wel eens verkocht als ubenteenmekkoedoeerwataansysteem genoemd. Net iets links van de komende reverse camera. Ik ben geen wegmisbruiker maar wil wel een beetje tempo kunnen maken waar dat kan. En dit gaat echt niet over racewerk of zo. ;)

Ik weet nog niet of ik dit ga doen, eerst maar eens de opties bekijken.

UserID6342

;D Foei Yits, ga je iets te hard rijden ? ;D

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

razorx

Als het druk is op de weg besef ik heel goed dat het geen zin heeft om te pushen. ;)
Ik kan alleen niet begrijpen waarom je b.v. op de weg Amsterdam-Utrecht met een lege weg gestraft moet worden. Ja hier komt een gezeur en geklaag verhaal aan.: Ehh sorry: Nee dat doe ik niet. ;) Ik wil simpelweg iets harder rijden wanneer dat kan. Geen zorgen, ik ben geen testpiloot maar de max. snelheid is op sommige wegen in Nederland een beetje krampachtig. En nog veel leuker: Misschien een nieuw gadget.

UserID6342

Zit je maar te dollen grote vriend zoals je wel weet.  Ik let zelf ook niet zo op snelheidsbeperkingen en kan echt wel eens wat harder als wettelijk toegestaan ;D

wimped

;D :police: :eusa_dance:
Helemaal mee eens, 120 naar de achterhoek, lege weg ; dat vraagt om problemen met een net aangeschafte v 70 t automaat ;-))
185 ging ( heel even maar) probleemloos, en we waren fijn op tijd over  :P
wim

razorx

Zo!

Weer een heerlijk dagje vandaag.
De modulaire multifunctionele tafel is af. Al eerder had ik deel één van dit tafeltje gemaakt. Een tafeltje dat als het ware hangt aan een stalen draagbalk.

Prima als je er met twee, hooguit drie man aan zit. Soms wil je gewoon dat dat tafeltje groter is, maar soms ook niet. Dan wil ik een bureautje naast de haard. Daarom het tweede deel van dat tafeltje gemaakt, dat ik zowel tegen de oorspronkelijke tafel aan kan klikken, als tegen de muur.

Sorry voor de foto, ik had even geen zinnig toestel bij de hand.

Verder nog wat gefreubelt aan het accuspanning/kvs temperatuurmetertje voor GVR (Arjen850).
Omdat het gebruikte paneelmetertje vrij groot is, moet je twee strookjes kunststof flinterdun schuren voor de opvulling aan de boven en onderkant.

Dit oogt natuurlijk nog niet. Dus of de kieren vullen met twee componentenlijm vermengd met zwart kunststof gruis, of een nette hard vullende zwarte kit vinden.

Tussen al het handwerk door stond het hoofd niet stil. Voor het gedeelte onder de Parrot head unit, waar ik het schermpje voor de achteruitrijcamera wil plaatsen, is vandaag een opbergkastje en een mooie plaat kunststof voor het front bezorgd. Hier kan ik wat mee. Dank je Jack!

Alleen één klein schermpje oogt wat kaal op dat enkeldins frontje. Een radar detector, of in ieder geval het display daarvan zou mooi links van het schermpje kunnen. Wel onherkenbaar als radar detector. Tja waar zou ik de detector zelf mooi weg kunnen werken? Uiteraard onzichtbaar. Ik denk achter de bekleding bij de centrale spiegel. Een gedeassembleerde radardetector moet daar volgens mij net passen. Radar gaat door stof, alleen laserdetectie vervalt dan.

Het nog in het fantasiestadium dus ik beloof niets.

Groeten,

Yits.

UserID6342

wimped

Mooi werk,
Maar ben je niet bang datvje in de val van de anti-radardetectie van de politie loopt?
Ze zijn immers verboden?
Wim

razorx

Ik wil zelf geen radar golven verzenden (radar jamming), doch ze alleen maar detecteren.
Verborgen vind ik zekerheidshalve, ook voor het buitenland verstandiger. Als dit wat gaat worden hoef ik alleen nog een anti-raket schild en twee land-torpedo's.

arjen850

Ik hoop niet dat ik een "te" preciese klant ben :angel: :eusa_whistle: :D Ziet er nu alvast mooi uit Yits, ben echt benieuwd..

razorx

Nee hoor Arjen, met die van mij stelde ik de zelfde eisen. Dus geen zorgen. ;)

mehn

Citaat van: razorx op 28-12-2012 21:09:02
Ik wil zelf geen radar golven verzenden (radar jamming), doch ze alleen maar detecteren.

Alle gangbare radardetectoren zenden zelf ook een signaal uit dat de politie detecteren kan. Zo sporen ze ze op ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: