Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Citaat van: mehn op 10-09-2015 07:28:19
Citaat van: razorx op 09-09-2015 20:48:31
Naast onze eigen eieren eten we ons eigen brood en hebben we sinds kort een kleine kas in de tuin staan. We moeten daar nog veel over leren maar de spinazie en de sla doen het goed. Verheug me op de eigen tomaten.

Dan moet je maar eens met Thomas praten. Die kan ook een groentewinkel beginnen ;D

Valt wel mee hoor. Met wat geluk volgend jaar kan ik het oppervlak verdubbelen!

Citaat van: razorx op 10-09-2015 20:09:29
Vandaag zou mijn auto gekeurd worden voor de APK.
GRR! Speling op de fusee van de rechter draagarm. Op 7-2-2015 geplaatst. 11dkm oud. TRW.
Wordt garantie claimen. Zo een hekel aan dat gedoe.

Originele monteren. ;-)

razorx

Exact. Al verwacht ik zoiets niet van een merk als TRW. Verkeerde ook in de veronderstelling dat dat de originele waren, ook voor de R.

elmarconi

GRR! Speling op de fusee van de rechter draagarm. Op 7-2-2015 geplaatst. 11dkm oud. TRW.

Garantie afgewezen vwege aantoonbaar teveel vermogen. Het hele blog staat er vol mee!  ;D
--
Autogas Inside . . .

BBS

Citaat van: elmarconi op 10-09-2015 20:44:59

Garantie afgewezen vwege aantoonbaar teveel vermogen. Het hele blog staat er vol mee!  ;D
;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap:

Grandioos! ;D ;D
Volvoloos....

T5-4life

Blijft vervelend. Ik had vorige week hetzelfde met TRW: slechts 4 dkm  :eusa_wall:
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

razorx

Citaat van: elmarconi op 10-09-2015 20:44:59

;D ;D ;D
Geweldig!

UserID6342

Hahahaha, maar dat is een knappe tegenvaller van die TRW zooi....  Had dat toch idd geclaimd voor garantie want dit kan gewoon niet.

razorx

Ga ik zeker doen Dirk. Ik ben er eigenlijk verbaasd over.
TRW doet standaard ook wat voor onze stuurinrichting simpel gesteld. ;)

Kan exemplarisch zijn, maar dan heeft zo een bedrijf de productie niet op orde in mijn ogen. Dit soort producten moeten simpelweg geen uitval hebben de eerste 1 of twee ton.

UserID6342

Dikke eensch maar het gebeurt helaas wel ???  Wat mij opvalt is dat buiten origineel, Meyle HD het gewoon goed blijft doen... (als je de oude bevestiging nog hebt met 2 bouten).  Ook dat setje van Marrrcel op zijn R wat wij als probeersel uit geprobeerd hebben hout het al meer als 35-40 dkm vol en kostte echt een knaak en twee scheten.....

razorx

Die ervaring deel ik met je Dirk. Die Meyle HD met de gewone, niet R/diesel bevestiging draaien al ver voorbij de terugverdientijd onder de 10V (Nrfh).
Voor de fun zoek ik nu even op hoeveel dkms ze hebben gemaakt: Iets meer dan 140dkm. Nog niets mis mee. Komt langzaam maar zeker bij het origineel. Wel onder een 10V. ;)

KIM

Citaat van: razorx op 10-09-2015 20:32:36
Exact. Al verwacht ik zoiets niet van een merk als TRW. Verkeerde ook in de veronderstelling dat dat de originele waren, ook voor de R.

Ik vind het vervelend om te zeggen maar: Told you so...

jeroen74

Ik heb ook Meyle HD op mijn 10V en die moeten er toch ook al zeker 150dkm onder zitten aangezien ik ze gemonteerd had voor de vorige distributiewissel twee jaar geleden.

Hans Duiven

Gewoon ook het werk wat je er van hebt... Jammer Yits.

UserID6342

Citaat van: razorx op 10-09-2015 22:34:23
Die ervaring deel ik met je Dirk. Die Meyle HD met de gewone, niet R/diesel bevestiging draaien al ver voorbij de terugverdientijd onder de 10V (Nrfh).
Voor de fun zoek ik nu even op hoeveel dkms ze hebben gemaakt: Iets meer dan 140dkm. Nog niets mis mee. Komt langzaam maar zeker bij het origineel. Wel onder een 10V. ;)
Ik had ze onder de T5 zitten en zijn nu naar de auto van Jolanda gegaan, omdat ik over ben gestapt naar die alu draagarmen met PU bussen, etc.  Je kunt de Meyle HD ook in de dieselversie verkrijgen hoor.  Ebay.de is je vriend wat dat aangaat ;D

Boeijke

Yits...
Beter laar dan nooit. Alsnog gefeliciteerd.