Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Piet

Romio heb ik ook goede ervarigen mee toen de LPi pomp van de S90 het had begeven.

razorx

Fijn om te horen heren. Ik maak morgen een afspraak.

Vandaag deden de torteltjes een grote stap voorwaarts. Letterlijk. Na een heleboel keer omgekukeld te zijn lukte het ze te staan. Eerst probeerden ze rechtop te blijven door heel erg met hun armpjes te flapperen, maar al snel ging het beter.

Vanmorgen waren ze wat erg koud, we moeten toch iets van een nestje zien te maken of iets waarin ze zich warm kunnen houden. We hebben nog wat fijn hooi. Ik hoop dat dat werkt.

Ze hebben eindelijk een naam gekregen: Rhaegal en Viserion. Past wel bij hun uiterlijk. Drogon mocht niet van een zekere dame.

Lunadust

Daar is nog niet echt de elegantie of schattigheid van een tortel in te zien.
Heel nobel dat je dit op je neemt.
Techneut, geen dichter.

razorx

Is uit pure zelfzucht. Ik geniet met volle teugen!

jgvdv

in oldenbroek (t loo) , nabij wezep , zit een man die het voor de helft van romeo doet , ook super service .
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

razorx

In het verleden ben ik voor de R daar geweest.

Lammert

Ik zie dat je 3D-printkunsten flink vooruit zijn gegaan Yits, die beesten lijken net echt!  :P :P

Maar een warmtelampje ophangen is wel een goed idee voor die kleintjes. Lampen kosten vrijwel niets, maar beter wel ff in een porseleinen fitting. Bodemtemperatuur op zo'n 35 graden houden, dan wordt t vanzelf hun favoriete plekje

razorx

Ok dank je!
Ze zitten nu, met een doekje op het hooi. Maar die lamp is wel zo logisch.

Redolpho

Leuk dat je dit onderneemt.

Heel erg vriendelijk.

Suggestie: Kleine lage doos (schoenendoos ofzoiets) en een warmte lamp.

Ik woon helaas niet dichtbij anders mocht je onze lenen.

Hoop alleen wel dat je de beestjes opvoed tot buitendieren, want daar horen ze.

mvg

Ralph

Redolpho

ik zie dat lammert me net voor was. :)

henry classic v70

Citaat van: jgvdv op 31-05-2016 22:46:05
in oldenbroek (t loo) , nabij wezep , zit een man die het voor de helft van romeo doet , ook super service .

...hoeveel zou dat zijn dan en komt deze persoon ook aan huis
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

NRFH 363dkm LPG revisiepomp

Romeo is net weg. De andere tank met gereviseerde pomp was zo geplaatst.
Alle complimenten aan Romeo (Diana Autoservice). Ik heb heel wat gereviseerde pompen gehoord, maar deze klinkt wel heel mooi. Fluisterstil bij stationair en een mooie loop. Keurig met Nota en BTW. Deze wagen staat op de zaak.

Piet

Wil het een beetje lukken met de motorrevisie? :)

Blackfox

Citaat van: razorx op 02-06-2016 15:50:00
NRFH 363dkm LPG revisiepomp

Romeo is net weg. De andere tank met gereviseerde pomp was zo geplaatst.
Alle complimenten aan Romeo (Diana Autoservice). Ik heb heel wat gereviseerde pompen gehoord, maar deze klinkt wel heel mooi. Fluisterstil bij stationair en een mooie loop. Keurig met Nota en BTW. Deze wagen staat op de zaak.

Ook hele goeie ervaring met Romeo :eusa_clap:
Ach ja, het kan misschien altijd nog goedkoper maar dit is gewoon goeie prijs/kwaliteit  ;).
En wat zeuren we nou over een gereviseerde pomp met een verschil van een paar tientjes.Je kan weer 3 ton vooruit :D

razorx

Citaat van: Piet op 02-06-2016 17:26:59
Wil het een beetje lukken met de motorrevisie? :)
Die kan nu van start gaan. We hebben wat oponthoud gehad door een bedrijf dat niets deed. Dirk heeft heel veel moeite gedaan om alle onderdelen maar ook arbeid voor een leuk bedrag bij elkaar te zoeken. Na overleg met Saskia vandaag, kon er echt gestart worden.

@Dirk: Dank je voor al het werk dar je er nu al in hebt zitten.
Top!