Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Als je "in touch" met de natuur wilt komen mag je hier wel even wat reetjes komen knuffelen ;)

leons850

Citaat van: viking_in_shorts op 23-06-2016 11:00:21
Als je "in touch" met de natuur wilt komen mag je hier wel even wat reetjes komen knuffelen ;)

Kan in Nederland ook, in 2009 heb ik nog een ree dood gereden met een motorfiets...  :eusa_wall:

Dat was voor mij dichtbij genoeg, zwijnen hebben we ook genoeg.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

cornelis-b

Reet, reetje, reetjes :eusa_think: :eusa_think:

Ohwwww jonge reeën ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Thys

Snellebaksteen

Daar dacht ik ook onmiddellijk aan. Lekker knuffelen  ;D

Goed te horen dat het weer wat beter gaat Yits, ga zo door.
Ook al post ik hier maar zelden iets, ik lees je blog met veel plezier.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Citaat van: Thys op 23-06-2016 11:58:24
Reetjes knuffelen? :eusa_eh: ;D

Ja - dat was een bewuste woord-keuze in dit geval :eusa_shifty:

Veul boel jaar geleden is dat door wat ventjes beschreven als "Vitamine Z" (de Z van Zweedse ..)

henry classic v70

Citaat van: leons850 op 23-06-2016 11:11:34

Kan in Nederland ook, in 2009 heb ik nog een ree dood gereden met een motorfiets...  :eusa_wall:

Dat was voor mij dichtbij genoeg, zwijnen hebben we ook genoeg.

Inderdaad, reetjes knuffelen heb ik ook ervaring mee   :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 23-06-2016 08:33:22
Passen de zuigers+drijfstangen van een B5244T5 RN motor niet probleemloos ? Zelfs een 93,6mm slag krukas kan er volgens mij zo in.
Weet ik niet Marco om eerlijk te zijn.... Ik wacht nu even op verder info van de revisieboer, dan weten we allemaal weer wat meer.

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 23-06-2016 14:21:16
Passen de zuigers+drijfstangen van een B5244T5 RN motor niet probleemloos ? Zelfs een 93,6mm slag krukas kan er volgens mij zo in.
Weet ik niet Marco om eerlijk te zijn.... Ik wacht nu even op verder info van de revisieboer, dan weten we allemaal weer wat meer.

Marco stelt een vraag waarop hij het antwoord allang weet, vermoed ik

Piet

widebody

Citaat van: Hans Duiven op 23-06-2016 14:22:20
Citaat van: Dirk342 op 23-06-2016 14:21:16

Marco stelt een vraag waarop hij het antwoord allang weet, vermoed ik

Marco een beetje kennende!

UserID6342

Nah, ook hier even bijschrijven. Van de week al het bericht gehad dat het spulletje klaar is allemaal.  Alleen is er een 'papieren' koppakking bijgeleverd die ik dus geweigerd heb.  Er word dus nog even gezocht naar een stalen versie hiervan en dan kan het spul opgehaald worden en kan er eindelijk weer verder gegaan worden met de om/opbouw.

Het merk zuigers wat gebruikt is, is JE (doe zelf maar even op Google zoeken) en van welk VW type hoor ik wel bij het ophalen. Merk drijfstangen is K1, ARP drijfstangbouten, Glyco sputters rondom (dus niet alleen de bovenste) en ook als krukaslagers.  Rest van de onderdelen volgt straks als blok weer hier is.

Ben wel erg benieuwd dadelijk als we het spul weer ophalen / als het blok weer hier is  :eusa_dance: :eusa_dance:

leons850

Daar zien wij graag foto's van.  :eusa_drool:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

CarolineB

ik heb de grijze van de week nog zien staan, ik hoop dat hij binnenkort gewoon weer bij jullie is.

Maar hoe is het met de vlieglessen?

razorx

Dat is heel goed nieuws Dirk. Ik zie er naar uit. Als ik het zo lees is het heel mooi spul.

@Caroline: Het tortel duifje kan een beetje vliegen. Tot voor kort bestond het landen uit ergens tegen aan botsen en dan naar beneden vallen. Gelukkig gaat dat nu wat beter. Het is een lief vrolijk dier maar niet helemaal bij geloof ik.