Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 74 gasten bekijken dit topic.

Vulk


V70geRwin


elianmars


cornelis-b

Yits helemaal geweldig en top dat Saskia je heeft geholpen met de laatste handelingen. Nu lekker samen aan de lijnolie :eusa_dance: :eusa_dance:

Het waren zoals je al vertelde heel veel boutjes maar vertel ons eens hoeveel het er waren ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

triton

Mooi dat hij weer draait :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance:
Knap gedaan
Professioneel raddraaier

macfocus

I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

Thys

Dat heb je maar mooi geflikt Yits :eusa_clap:

)()()sT

Dat is wel een felicitatie waaRd!  :eusa_clap:

de Boeing



en zo te zien is het een Gates riempje geworden?

razorx

#9684
Yep! Alle vertrouwen in Gates, Ina of Bosch.

Voor een ander zou ik als ik dat soort werk zou doen, wat ik niet doe, alleen maar Volvo nemen.
Stel dat het daarna mis zou gaan dan ligt het in ieder geval niet aan mijn keuze voor een merk. ;)

Gates ken ik uit de duikwereld. Vroeger maakte ze zeer goede droogpakken. Tja daar gaat het echt om je leven wat apparatuur aangaat, dus vandaar dat vertrouwen. En natuurlijk hun goede thermostaten.

de Boeing

goeie keuze, ik heb hem zelf ook  :) (gates, en zelfs ook van bij estateservices aan de balie, ouwe riem meegenomen...)

hilko73

Goed gedaan Yits!

En ik heb nog nooit problemen gehad met een Gates of Continental riem.

APK moet appeltje-eitje worden?
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Ewout Schalkwijk

Geweldig gedaan Yits  :eusa_clap: nu hopen dat de auto heel lang zonder problemen gaat rijden. :laugh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Respect voor je sleutelwerk, netjes hoor :)

razorx

#9689
Dank jullie!

Naast de vreugde is er ook droefenis.
Een van onze katten, Scuzimi, 17 jaar oud, blies vanavond zijn laatste adem uit.

We zijn inmiddels een uurtje verder voorbij aan ons bezoek aan de dierenarts van Ranzijn.  :eusa_clap:

De laatste tijd werd hij rafelig, verloor zijn haren met plukken, at minder en minder en waste zijn pootjes niet meer. Dat laatste is een absolute indicatie bij katten. Hij begon te hoesten, nee te rochelen. Tien dagen terug gingen we met hem naar de dierenarts. Dat dier is zo makkelijk dat je geen kooitje nodig hebt, gewoon in je armen en een dekentje tegen de kou.

Aldaar werd iets gezien dat een abces in de keel zou kunnen zijn. Niet 100% zeker. Hij woog toen 2,82 kilo. Hij was ooit en forse sterke kater. We kregen een medicijn mee. Eigenlijk wisten we toen al dat het niet goed was. Het lieve beest heeft door de medicatie even een opleving gehad tot gisteravond. Hij rochelde nu continu en had duidelijk moeite met ademhalen.

Een belletje met de arts van Ranzijn en vanavond konden we langs komen. Hij woog nog maar 2,5 kilo.
17 jaar is een heel mooie leeftijd voor een kat. Dan moet je niet verder willen sukkelen. Hij heeft een spuitje gekregen om in slaap te vallen en toen hij sliep een spuitje in zijn hart met een overdosis slaapmiddel. We hebben goed afscheid van hem kunnen nemen en hij heeft niets gemerkt. Ja een aaipartij tijdens het in slaap vallen.

Vaarwel lief dier.