Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 59 gasten bekijken dit topic.

hilko73

't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Jans Duiven

Sterkte met het verlies Yits & Saskia

)()()sT


BBS

En dan zie je maar weer dat vreugde en verdriet naast elkaar staan. Vreugde omdat je een intense klus zelf gedaan hebt en verdriet omdat je vandaag afscheid moest nemen van een huisdier die je 17 veel vreugde en plezier gegeven heeft.

Yits en Saskia, heel veel sterkte met het verlies van Scuzimi :'(
Volvoloos....

razorx

#9694
Citaat van: BBS op 29-11-2017 22:30:41
En dan zie je maar weer dat vreugde en verdriet naast elkaar staan.
..
Exact Bert-Jan.
Vreugde en verdriet kunnen niet zonder elkaar. Net als leven en dood.
Ach en natuurlijk huil ik. Maar als ik zo aan mijn einde kan komen als het zover is is dat goed.

de Boeing

Nooit fijn, afscheid moeten nemen van een huisdier. Maar met 17j heeft ie er wel een mooi leven opzitten.

elianmars

Sterkte! 17 jaar is wel een mooie leeftijd.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Allereerst geweldig mooi dat de R weer loopt, je hebt het toch maar mooi geflikt Yits en daar kun je zeer zeker trots op zijn !   :eusa_clap: :eusa_clap: Idd liggen vreugde en verdriet, leven en dood, heel dicht bij elkaar.  Jullie hebben het beste gedaan wat je als verzorger van een huisdier mag verwachten, niet onnodig rekken om het rekken, en het dier laten lijden.

Dit moet altijd iedere verzorger zich voor ogen houden en ook doen, het blijft een k*tbeslissing voor de opdracht om dat spuitje te laten geven.  >:(

T5-4life

sterkte met dit katerverlies! In laten slapen met dit ziektebeeld is altijd een vervelende maar juiste beslissing.
C70 T5 coupe LPI 1998 397 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

Markbakker

Sterkte Yits! 17 jaar is inderdaad een mooie leeftijd, is het de kater van je avatar?

Sinds wanneer is je weblog een sticky?

The Volvoboy

Sterkte met het verlies van de kat Yits...  :-\

Maar wat een heerlijk gevoel moet het geven dat de R weer loopt :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Paulsson

Citaat van: razorx op 29-11-2017 21:49:13
Vaarwel lief dier.

Klinkt als een mooi afscheid. Ook vaker moeten doen bij katten. En vorig jaar mijn moeder. Vreugde en verdriet gaan inderdaad hand in hand.


Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

razorx

Dank jullie voor de reacties. Het is niet de kat uit mijn avatar, die heet Sloerie. Met haar kan ik lezen en schrijven, nou ja ehh we begrijpen elkaar behoorlijk goed. Inmiddels ook al weer 15 jaar maar zeer gezond. Vroeger moest ik bezoekers waarschuwen haar niet te aaien.  ;D

Dit topic is inderdaad sticky geworden. Een hele eer.
De R moet nog wel een nieuwe ashoes krijgen en een handremkabeltje om door de APK te komen en wat gedoe met lampjes en hun kleur.
Ach de APK is hier in de straat bij de bandenboer op de hoek. Dinsdag mag hij weer.

classicT5

Maarre, al wat kilometers kunnen maken? Vertrouwen terug in de auto?