Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

En jij Remco (fbm) bedankt voor de appelflappen! Waren heerlijk en dat terwijl ik geen zoet lust.

knoertS70

Yits, ook van ons bedankt voor de gastvrijheid. Leuk om wat gezichten bij namen te zien en voor mij een mooie gelegenheid om een oude 'schuld' in te lossen.  ;)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Gisteravond samen met Arjen op bezoek geweest bij Yits om het werk 'in progress' te zien.  Geweldig en wat heb ik een respect voor Saskia, als Yits met die felle lamp en een pincetje de benodigde miniscule onderdeeltje op die printplaat aan het leggen is, soldeert met die pneumatische spuit en vervolgens de oven in legt  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Was gezellig even gisteren Yits en Saskia, bedankt  :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap:

razorx

Saskia is mijn lieverd en niet voor niets. Naast dat we dol op elkaar zijn geven we elkaar de ruimte. We hebben allebei een eigen bedrijf. Geen vetpot, maar we bestaan en we vinden ons werk leuk. Dat geeft veel ruimte voor elkaar. Avond na avond mag ik het zelfde geluidsfragment horen wat zij aan het editen is tot dat het perfect is. Om gek van te worden. Ik ben avond na avond soms onaanspreekbaar omdat ik even ergens over aan het denken ben of met heel precies werk bezig ben. Of ik maak een takkeherrie terwijl ik mijn compressor aan het solderen ben. Als ik chemisch te werk ga win ik echt qua huisvredebreuk ;) We kunnen beiden soms niet aardig tegen elkaar zijn, maar het betekent niets.

Ik denk dat je elkaar die ruimte moet geven. Je wilt rondkomen en daar werk je hard voor. Meestal met plezier. Als je dat hebt, dan ben je al zo ver. Als laatste dan nog een rust moment in de avond en tegen elkaar aankruipen, soms met een discussie. Ruzies zijn het niet, het is doodgewoon elkaar begrijpen dus praten en van elkaar houden.

UserID6342

pwberg

Citaat van: razorx op 12-11-2013 23:38:17
Saskia is mijn lieverd en niet voor niets. Naast dat we dol op elkaar zijn geven we elkaar de ruimte. We hebben allebei een eigen bedrijf. Geen vetpot, maar we bestaan en we vinden ons werk leuk. Dat geeft veel ruimte voor elkaar. Avond na avond mag ik het zelfde geluidsfragment horen wat zij aan het editen is tot dat het perfect is. Om gek van te worden. Ik ben avond na avond soms onaanspreekbaar omdat ik even ergens over aan het denken ben of met heel precies werk bezig ben. Of ik maak een takkeherrie terwijl ik mijn compressor aan het solderen ben. Als ik chemisch te werk ga win ik echt qua huisvredebreuk ;) We kunnen beiden soms niet aardig tegen elkaar zijn, maar het betekent niets.

Ik denk dat je elkaar die ruimte moet geven. Je wilt rondkomen en daar werk je hard voor. Meestal met plezier. Als je dat hebt, dan ben je al zo ver. Als laatste dan nog een rust moment in de avond en tegen elkaar aankruipen, soms met een discussie. Ruzies zijn het niet, het is doodgewoon elkaar begrijpen dus praten en van elkaar houden.

Wijze woorden op de late avond....

Chapeau  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Demon

Citaat van: razorx op 12-11-2013 23:38:17

Ik kan het niet beter verwoorden  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Even een bestellijstje voor mijzelf.
De voormalige Furness ZO nu Bangarage is geen optie meer, ben het 20 minuten in een lege rij staan spuugzat.
Wordt dus van Vlooten Amsterdam noord of Svala Weesp. Als van Vlooten een open magazijn heeft op zaterdag heeft de laatste mijn voorkeur. Wat goed volk dat bij Furness is vertrokken werkt daar.

Kachel onderste slang lekt KVS
Slang, uitloop    1.00    9186847

Oliekoeling zweet iets te veel ;)         
Houder    2.00    6842411
O-ring      2.00    6842413
Keerring  2.00    6842414
O-ring      2.00   968757
Flens       1.00    3528200

Airco lekt bij de aansluiting op de condensor
O-ring      2.00    6847526

-edit- Uiteraard komen er RVS slangklemmen over de originele Volvo "houders".
De Oliekoelslangen heb ik al, fris en fruitig met dank aan Arjen en Dirk.

The Volvoboy

Ik dacht dat de dealers niets meer op voorraad hebben. Wij (Svala Zaandam) hebben in ieder geval niets meer. Doordeweeks krijgen we 3 keer per dag onderdelen geleverd, als je zaterdags met spoed wat nodig hebt heb je pech en mag je maandag terug komen. Ik vind het maar niks...
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

razorx

Bij de Bangarage merkte ik dat ook. Maar het was wel vandaag bestellen morgen in huis,
Alleen 20 minuten wachten in een letterlijk lege rij om de onderdelen op te halen vind ik absurd.

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 15-11-2013 20:58:20
Bij de Bangarage merkte ik dat ook. Maar het was wel vandaag bestellen morgen in huis,
Alleen 20 minuten wachten in een letterlijk lege rij om de onderdelen op te halen vind ik absurd.

Is het nu Bangarage of Banga rage?  ;D

In ieder geval heb ik nog wat kleine hardware dingen voor je liggen.
Kom met de post binnenkort  ;D

Hans

razorx

Banga, Bunga rage ik weet het niet meer. ;)
Top Hans,

Komt weer van pas met het solderen. Leuk hoe jij die soldeer materialen kon projecteren op medische apparatuur. Rolhoes moet ik nog hebben liggen. Moet nog even door Sas haar spullen ehh worstelen in de garage. Komt goed. ;)

)()()sT

In je eigenste logje zal ik ook nog even m'n ervaring delen van je comfortmodule.
Het is o.a. op de snelweg een ideale gadget, ben er content mee!

Check:

Citaat van: )()()sT op 14-11-2013 21:38:38
Me vallen een paar dingen op:

• Als je het knipperlicht uitzet klikt het relais nog één keertje na;
  • Bij het vrachtwagen-inhaal-bedankje moet je 'knippertje links, knippertje rechts' snel genoeg achter elkaar doen;
  • Als je bovenstaand iets te langzaam doet, floept de aanhangwagen-indicator even aan.

Een en ander heb ik even gepoogd in een filmpje te zetten.

http://youtu.be/0BOwMmTyyf0

Verders: bedankt Yits! :D