Even melden dat ik ook nieuw ben...

Gestart door Rene..., 30-03-2008 20:29:22

Vorige topic - Volgende topic

Rene...

Via internet zonder zelf gezien te hebben maar met hulp ook een "zoals men het noemt" een roffel gekocht.
O.K. Ben dus lid van alle clubs die er schijnen te zijn, So-what?
Keer-ringen club, de Doorgezetene (Stoel), Het doorzakkertje: achterveren dus, en ga zo maar door....
maar: waarom ik een auto als zo-danig gekocht heb: ruimte, degelijkheid en ga zo verder....
En wat ik al beleefd heb: Dik tevreden..... zou er zo weer 1 kopen morgen, maar dan wel een cross country, helaas ontbreken de pegels daarvoor.....
Maar als ik nu kortom samenvat: beetje handige handjes en moed bespaart een heleboel geld!
Als eerste de keer-ringen, dikke pech maar vrienden helpen graag dus valt weer mee en ja kost al met al niet zoveel, ik woon tenslotte in Roemenie en daar kosten reparaties een habbekrats in vergelijking met NL, maar toch,
Klein probleempje wat mij echt wel opviel was de verweerde achterlichten:
kompleet wit uitgeslagen maar inmiddels enorm opgelapt....
Als iemand mij in het kort kan vertellen hoe: snel en juist de foto's te doen toevoegen zullen deze snel volgen,
Ik kan zeggen: ben van mening dat ik menig iemand er blij mee zal maken, kortom: met grof geweld en een beetje durf, krijg je wat ik dus inmiddels gedaan heb, achterlicht units, als nieuw.....
Ik ben nog niet klaar met vele voorneemsels aangaande de opknapwerkzaamheden maar indien op prijs gesteld laat ik zeker de voortgang weten.....
Met Groet,
Rene...

Starbuck

Citaat van: Claudia op 30-03-2008 20:38:11
Welkom René!

Welja....al die subclubjes geven je meteen het gevoel dat je er hélemaal bij hoort, he! :eusa_shifty:
Niet dat we nieuwsgierig zijn, of zo....maar wat brengt jou in Roemenië (of all places)?
En hebbie foto's van je olie lekkende, doorgezakte, en verweerde roffel?

Welkom op het forum!
Enne, doorzakken doen ze hier allemaal heel graag hoor!

Taranis

Citaat van: Claudia op 30-03-2008 20:38:11
En hebbie foto's van je olie lekkende, doorgezakte, en verweerde roffel?

De tweede rechts naast die Fiat:

:eusa_whistle:

Citaat van: Starbuck op 30-03-2008 20:42:20
Enne, doorzakken doen ze hier allemaal heel graag hoor!

;D

Welkom! ;)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

993GT2

En nog een welkom op het behulpzame forum ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Rene...

Taranis: Nou zo 'verweerd" gelukkig ook weer niet...... ::)

En aan allen dank die mij welkom heten.
Copy: maar wat brengt jou in Roemenië (of all places)? Zullen we het een foutje noemen???    :eusa_wall:
of: Ben hier voor mijn werk in '95 geweest en daarna nog een paar keer, en toen lekker blijven plakken....
Maar kon ik het over doen dan toch maar niet meer.... :laugh:

Goed, foto's volgen zeker maar ben er nog niet uit hoe toe te voegen aan mijn berichten, beetje druk en alles moet ff snel snel en dat werkt niet altijd..... :eusa_liar:
Als iemand me soms een hint kan geven volgt e.e.a. vanavond nog....
Groet,
Rene...