Mini Meeting De ondernemers op het forum 22 Juni

Gestart door Methode, 01-04-2008 05:50:01

Vorige topic - Volgende topic

Methode

Is er interesse om een mini meeting voor ondernemers te organiseren.  :eusa_clap:

Zat zelf te denken aan de Biltse Hoek (van der Valk) in de Bilt. Kleine inventarisatie: wie wil??
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Ben

Noem datum en tijd en ik neem de agenda er bij.

Marc O.

Is een goed idee!

Citaat van: Misha op 01-04-2008 11:38:22
Citaat van: 993GT2 op 01-04-2008 10:12:26
Worden de niet-ondernemers wel voor vol aangezien die dag? ;)

Tuurlijk,  de niet-ondernemers zijn per definitie het bestaansrecht van de ondernemers toch ?

:eusa_clap:
...The Nile isn't just a river in Africa...

bassie81

Enno

Citaat van: Methode op 01-04-2008 05:50:01
Is er interesse om een mini meeting voor ondernemers te organiseren.  :eusa_clap:

Zat zelf te denken aan de Biltse Hoek (van der Valk) in de Bilt. Kleine inventarisatie: wie wil??

Jan Tabak ;)?.....leuke zaken lokatie...heb ik ooit (1997) als chauffeur & berijder van een 850 sedan (1996) 3 uur mogen wachten zittende met mijn studieboeken in de 850.

Methode

Altijd leuk om na een dag hard werken een topicje te pakken  ;D

Allereerst een dag: zaterdag 16 juni!
Locatie: van der Valk De Bilt of een Volvo Garage in de buurt van Baarn of Hilversum

Om het aangename met het zakelijke te combineren en de kosten declarabel te maken, zal ik een fiscalist uitnodigen om in een zeer kort tijdbestek de fiscale highlights 2008 voor de ondernemer (IB/DGA) toe te lichten.

Uiteraard zijn alle suggesties, etc. welkom.

Voor wat betreft onze mede forummers. Neen bestaat niet. Sterker nog, ik moedig het aan. Met als 1 restrictie dat het wel een " De ondernemers op het forum stellen zich voor" blijft heten. Uiteraard om het ondernemers Patriciaat. Iedere samenleving kent patriciërs, in het oude Rome waren zij gerechtigd om zitting te nemen in de Senaat. De Senaat besliste op het  Forum over sociale vraagstukken en handel, hier besliste de Senaat in de Curia Iulia over oorlog en vrede, ontving Augustus zijn bekroning tot keizer, werden de belangrijkste documenten in het Tabularium, het staatsarchief dat vanuit het Capitool op het Forum Romanum neerkijkt, bewaard.

Zo zie je maar weer de link tussen ondernemers en Het Forum.

Nou maar afwachten op een reactie van Florian  :eusa_whistle:

Ben

Methode

Citaat van: FGG op 01-04-2008 20:25:54
Citaat van: Ben op 01-04-2008 20:08:09
Uhhh Peter,
16 juni is geen zaterdag  :P

Peter is 2007 fiscaal aan 't afronden. 16-6-07 is wél een zaterdag. ::)

Ik wist dat je ging reageren!  :evil:

Ben

Citaat van: Misha op 01-04-2008 21:49:39
En waarom is mijn post nu weg en staat mijn citaat er nog wel ? (die overigens de kern van het ondernemerschap raakt )
>:(

Omdat het weer gruwelijk OFF TOPIC ging  :eusa_naughty:

R o b

Citaat van: Methode op 01-04-2008 20:06:20
Uiteraard om het ondernemers Patriciaat. Iedere samenleving kent patriciërs, in het oude Rome waren zij gerechtigd om zitting te nemen in de Senaat. De Senaat besliste op het  Forum over sociale vraagstukken en handel, hier besliste de Senaat in de Curia Iulia over oorlog en vrede, ontving Augustus zijn bekroning tot keizer, werden de belangrijkste documenten in het Tabularium, het staatsarchief dat vanuit het Capitool op het Forum Romanum neerkijkt, bewaard.

;D  :eusa_clap:

-D©©©L-

Ik kom ook om wat acquisitie te doen. De bonussen maken mij ook een ondernemer  ;)

MJH

Voor wat betreft onze mede forummers. Neen bestaat niet. Sterker nog, ik moedig het aan. Met als 1 restrictie dat het wel een " De ondernemers op het forum stellen zich voor" blijft heten. Uiteraard om het ondernemers Patriciaat. Iedere samenleving kent patriciërs, in het oude Rome waren zij gerechtigd om zitting te nemen in de Senaat. De Senaat besliste op het  Forum over sociale vraagstukken en handel, hier besliste de Senaat in de Curia Iulia over oorlog en vrede, ontving Augustus zijn bekroning tot keizer, werden de belangrijkste documenten in het Tabularium, het staatsarchief dat vanuit het Capitool op het Forum Romanum neerkijkt, bewaard.

Nou maar afwachten op een reactie van Florian  :eusa_whistle:

Weet vrij zeker dat Florian geen ondernemer is... :)

Ik wel en het lijkt me leuk, maar is wel erg afhankelijk van de datum.
Ben gelukkig vrij druk ;) Maar nieuwe contacten is nooit weg.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Methode

Citaat van: -D©©©L- op 01-04-2008 22:19:29
Ik kom ook om wat acquisitie te doen. De bonussen maken mij ook een ondernemer  ;)

Welkom, neem je je Rode en Blauwe mee?

Citaat van: Starbuck op 01-04-2008 22:11:33
Na 1 pagina al? ???
Okay, terug on-topic maar weer...
Als deze meeting voor de ondernemers bedoelt is, wat zijn dan in jullie ogen "ondernemers"?
[b]Zijn dit de mensen die een eigen zaak hebben of bedoelen jullie de mensen die mee het forum dragen?[/b]

Ondernemers zijn in principe aangemerkt als IB ondernemer of DGA! UIteraard zijn startende ondernemers of "van plan zijn om... " van harte welkom. + Volvo. 

FGG

Ik ben blij dat je zelf aangeeft dat de ondernemers geen onderdeel van het Forum zijn.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Methode

Citaat van: FGG op 02-04-2008 08:43:37

Ik ben blij dat je zelf aangeeft dat de ondernemers geen onderdeel van het Forum zijn.

Off topic: Ondernemers = Patriciaat = Senaat, ergo sum Forum