drijfstangen izm een automaat

Gestart door bobbob, 02-04-2008 15:45:17

Vorige topic - Volgende topic

bobbob

Zit trouwens ook nog met mijn at. Dus weet niet of t verstandig is om de turbo op volledige kracht te laten draaien.

MarkoC70T5

Ik kan er maar 1 ding over zeggen. Er zijn al een hoop mensen je voor geweest. En met een automaat  kan je best met een grotere turbo gaan rijden.  CeeBee heeft een 850 met 18T DP andere injectoren en dat ding gaat als een gek  dankzij de inspanning van een tuner die weet wat hij doet.  Rij de auto nu snel maar wel veilig voor de automaat.

Tuurlijk kan je wel alles zelf monteren. En je zal echt wel iemand vinden die je auto wilt afstellen alleen zal de garantie dan wel moeizamer lopen dan als je alles in 1x doet wat misschien wel even een bak geld is.  Maar denk als je een keer langs de kant staat en het werkt niet meer dat dan wel even beter uit bent. 

En waarom doen het het niet gewoon in stappen. Zowel MTE en Rica kunnen de software blijven aanpassen.
Dus je hoeft niet gelijk op de max te gaan zitten.  je kan ook nu een turbo nemen en een DP ( die heb je nodig je oude past niet meer) En dan later een intercooler en beter inlaat enz.  Zo sprijt je wel de kosten.

En denk ook aan je Remmen zeker met een automaat is dat harder nodig als handbak.
Ik ben zelf al een aantal jaren bezig steeds een beetje bij beetje kom ik er wel.  Zo geniet je ook langer want een snelle auto verveeld na een paar maanden weer dan moet het weer sneller.

Maar goed zo denk ik er over.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

bobbob

Geheel mee eens. Het zijn vragen. Daar is toch niks mis mee. Je kan beter te veel weten dan te weinig.

b0nkolok

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

bobbob

Uitlaat eindelijk binnen. Wat een ding zo n 3 inch uilaat. De turbo ligt bij de douane maar moet nog opgehaald worden. Spannend allemaal. Als die binnen is een afspraak bij de tuner.

reneetje

Citaat van: bobbob op 24-04-2008 18:44:02
Uitlaat eindelijk binnen. Wat een ding zo n 3 inch uilaat. De turbo ligt bij de douane maar moet nog opgehaald worden. Spannend allemaal. Als die binnen is een afspraak bij de tuner.

Welk merk uitlaat is geheel 3 " ?

Heb je een foto van die schoorsteen?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Eugene

If it's not blown, it sucks...

JCviggen

Have fun om't ding samen te knutselen onder de auto! Super uitlaat maar ze hebben'm echt wel in téveel stukken geknipt om te monteren  :eusa_wall:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

bobbob

Van speektuning trouwens en ja er zitten veel losse onderdelen bij maar ach hebben we wat te doen. maar moet eerst op de turbo wachten want de flens is veeel groter.

bobbob

Zal proberen een foto te maken van de 2 naast elkaar.

schutten

Johann

bobbob

dat klopt maar heb 2 dempers

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)