40 day's to go... and a new life is there...

Gestart door Starbuck, 02-04-2008 19:47:06

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 14-04-2008 22:22:08
Citaat van: RATFINK op 14-04-2008 22:18:51
Oh dan wacht ik nog even met het langskomen, kan ik gelijk op baby bezoek  ;D

Nog iets langer dan 28 dagen wachten dan ;D

Nehhh  ;D

Kom wel eerder anders ligt dat Xenon hier ook maar te liggen  :eusa_think:

Starbuck

Vandaag een dag als alle andere...
Alhoewel ???
Een staaltje "mens-lievend-heid":
Heb nu een studentje voor me werken, heel lief kind, knap en wil werken! (en dat voor nog geen 18 te zijn!)
Kom je niet veel meer tegen dus.
Begint een bepaalde klant tegen me te zaniken dat het meisje in kwestie haar werk niet goed doet.
Moet je dus weten dat ze al langer dan een jaar op zaterdag bij ons werkt, en altijd haar best heeft gedaan!
En nu maakt iedereen wel eens een fout, maar dit was er echt over...

Klant: mijn haar is niet goed gewassen en gespoeld!
Ikke: Doet ze dat toch opnieuw mevrouw, soms gebeurt het niet zoals u het wenst, maar ik kijk erop toe dat ze het doet zoals u het wil. ;)
Doet ze het hele scenario opnieuw waar ik bij sta...
Klant: begint te zeuren dat er nog shampoo achtergebleven in haar haar zit. ???
Ikke: (weet dat het zo niet is want ik had haar kapsel al geknipt na de eerste shampoo, na de tweede shampoo was het zo clean als een baby-billetje...) Relativeer en stuur aan op de vaardigheden van het meisje in kwestie. :eusa_clap:
Krijg ik te horen van de klant dat ze " 27 kapsalons passeert voor ze bij ons is"!
Ze heeft geen afspraak meer gemaakt en is doorgegaan... de wijde wereld van de concurrentie in... :P
Komt erop neer dat ze letterlijk heeft gezegd dat ze de jonge dame in kwestie niet moet en haar niet kan uitstaan! :eusa_wall:
Ik ben blij voor haar dat ze op weg naar mij nog 27 anderen weet zijn, dat ze die maar lastig gaat vallen! 8)

Heb dit verhaal voorzichtig aan Fie verteld, wetende dat ook bij haar de haren overeind zouden staan!
Gelukkig deze keer weeral was ze te moe,
niets nieuws dus...

weer niets te melden dat jullie kan boeien ;D

Goed voor ons dus, alles gaat goed... 8)

Starbuck

Als Jurgen zijn lichtjes voor de bevalling wil hebben zal ie snel moeten zijn...
Waarschijnlijk zullen we de vooropgestelde tijd niet halen en zullen jullie gelukkig zijn dat dit topic de 40 dagen niet halen zal!
Goed nieuws voor jullie en voor ons ( als het goed gaat tenminste)  ;D

Duell

Als alles goed gaat dan ben ik ook blij  :eusa_angel:  Een dag je (of een weekje, of nog iets meer) meer of minder maakt niet uit.
Als het maar gezond is.   ;D

Starbuck

Citaat van: Duell op 22-04-2008 21:09:04
Als alles goed gaat dan ben ik ook blij  :eusa_angel:  Een dag je (of een weekje, of nog iets meer) meer of minder maakt niet uit.
Als het maar gezond is.   ;D

Zo is het!
En zolang dit een saai en nutteloos topic is gaat verder alles goed met ons! ;D :evil:

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 22-04-2008 21:01:41
Als Jurgen zijn lichtjes voor de bevalling wil hebben zal ie snel moeten zijn...
Waarschijnlijk zullen we de vooropgestelde tijd niet halen en zullen jullie gelukkig zijn dat dit topic de 40 dagen niet halen zal!

Ik had volgende week een dag in gedachten  :eusa_pray:

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 22-04-2008 21:38:58

Dat komt ervan wanneer je teveel denkt ;D

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 22-04-2008 21:50:29

Ach ik zag die doos met Xenon vandaag zo naar mij kijken van.......... komt er nog wat van  ;D

Je hebt PM

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 22-04-2008 21:52:30
Citaat van: Starbuck op 22-04-2008 21:50:29

Ach ik zag die doos met Xenon vandaag zo naar mij kijken van.......... komt er nog wat van  ;D

Je hebt PM

Omdat jij dan toch teveel denkt en dagdroomt heb ik een enkele dag vrij genomen. ;D ;)
Heb je toch nog mooi je lichtjes netjes op tijd... :P
Als de baby nu ook netjes komt als gepland kan het geluk niet meer op! :eusa_dance:

Duell

Alles leuk en aardig maar een foto van dit projectje zou wel een strak plan zijn.  :eusa_shifty:
(is als geintje bedoelt hoor)

Starbuck

Citaat van: Duell op 23-04-2008 16:34:08
Alles leuk en aardig maar een foto van dit projectje zou wel een strak plan zijn.  :eusa_shifty:
(is als geintje bedoelt hoor)

Op de foto's van het uiteindelijke resultaat zal je moeten wachten tot volgende week woensdag...
En ik ook... ;D

Starbuck

De laatste loodjes wegen het zwaarst, ook hier zo.
Sinds afgelopen dinsdag is Fie reeds in zwangerschapsverlof, twee weken vroeger dan gepland :eusa_dance:
Volgende week dinsdag zullen we samen onze intrek nemen in het bevallingskwartier.
We worden er verwacht om 20u en de geboorte zal dan reeds ingeleid worden, wachten dus tot het zover is.
Ik heb dus veel geluk dat het einde van de "koek" samengaat met 1 mei!
Aangezien ik daarvoor al een dagje of vijf ingepland had als vakantie, komt dit dus heel goed uit!
Als zelfstandige is het een hele grote luxe om de eerste 5 dagen van de geboorte niet te moeten werken om zo voor de twee andere kleintjes te kunnen zorgen zonder enige hulp in te roepen van iemand anders! :eusa_dance:

Deze keer kan de omzet de pot op, ik zal wel zien dat ik het verlies inhaal, dit moment samen delen met m'n gezin is onbetaalbaar!
En de gordel - verlenger is ook niet meer nodig, dankzij de inspanningen van de techniek is onze maxi-cosy klikbaar op de unit die vastzit met de gordel op de zetel.
Dus het hele gedoe met verlengers is ook voorbij aangezien deze niet officieel waren.
Nu is de maxi met één klik vast op de stoel, en de gordels zijn lang genoeg hiervoor!

We zullen blij zijn wanneer het zover is, de vermoeidheid slaat nu snel toe...
En het is heel spannend om te weten wanneer het kleintje komt, dat moment komt nu wel heel dichtbij... ;)

elianmars

Citaat van: Starbuck op 24-04-2008 21:03:40

Deze keer kan de omzet de pot op, ik zal wel zien dat ik het verlies inhaal, dit moment samen delen met m'n gezin is onbetaalbaar!

:eusa_clap: :eusa_clap:

Marc O.

Citaat van: elianmars op 24-04-2008 21:06:23
Citaat van: Starbuck op 24-04-2008 21:03:40

:eusa_clap: :eusa_clap:

mee eens

Heb destijds na de geboorte van onze zoon, nu ruim 5 jaar geleden, mijn aandeel in m'n bedrijf verkocht en bijna een half jaar thuis genoten van die periode. Misschien wat extreem, maar heb er geen moment spijt van gehad. Kortom, geniet ervan, zo lang en zoveel je kunt. Succes!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Starbuck

Dit weekend is er hard gewerkt om de komst van onze kleine baby voor te bereiden.
De twee kinderkamers zijn nu af, we hadden maar doorgebeten en de kamers van de meisjes ook helemaal vernieuwd.
Nieuwe plafonds, nieuwe verlichting, nieuwe meubeltjes en de kindjes zijn helemaal geinstalleerd! :eusa_dance:
Maar dat betekend ook dat alles gepoetst moest worden!
Het hele huis is onder handen genomen en geen enkel hoekje is overgeslagen, mooi strak hoor!
Zelfs de tuin is terug ok, wat een opluchting alles zo net te zien.
(Niet dat het zo erg was maar het idee alles op punt te hebben voor de baby komt geeft toch extra opluchting)
Enfin, morgen gaat alle overtollige rommel de remork op en hupsa naar het containerpark.
Nog een half dagje zwoegen, een dagje de zaak open houden en dinsdagavond rustig met z'n tweetjes binnen gaan.
De meisjes blijven vanaf dinsdag bij bomma en bompa, gelukkig als we zijn met al hun hulp!
Het einde van de dag is bijna aangebroken, om een uurtje of acht zal Fieke haar pijp wel helemaal op zijn.
Moedig vrouwke hoor, tot de laatste moment helpt ze mee alles in orde te krijgen :eusa_clap:
De autostoel is nog niet bij ons, zal morgen zijn.
Ik zal er foto's van nemen zodat er toch nog iets is dat jullie boeit aan dit dagboek... ;D