40 day's to go... and a new life is there...

Gestart door Starbuck, 02-04-2008 19:47:06

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Citaat van: Claudia op 30-04-2008 22:59:04

Wat raar trouwens, dat in België 90% bevalt met verdoving.
Da's hier toch echt niet.

Ik wist dat je dat ging zeggen!! ;D
Maar het is écht zo, in Belgie is m'n op het punt van gezondheid en verzorging echt verwend!
Alleen beseffen ze het soms niet... :-[

Starbuck

Citaat van: Claudia op 30-04-2008 23:06:18
Nou...verwend?

Vind het eerder een beetje een vreemd dat men blijkbaar vindt dat je van een bevalling niets hoeft te voelen.
Oftewel....pijn = fijn/ beetje moeder heeft het voor haar kind over. ;D

In die zin is verdoven verwennen...
En achteraf maar uitpakken dat het géén pijn deed! :eusa_wall:
Zo gaat het hier echt...

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 30-04-2008 22:52:02
Ondanks het feit wat er allemaal gebeurt is vandaag wil ik jullie nog vertellen dat er aan de naam Wout een heel mooi verhaal mee gemoeid is.
Een verhaal mij medegedeeld door één van onze mede-forummers.
Een toeval dat het zo lopen moet, een toeval dat het zo is dat mensen elkaar ontmoeten en eigenlijk veel meer met elkaar gemeen hebben dan lullen op dit forum en de Roffel.
Maar dit forum voor de Roffel brengt het allemaal samen, en zo wordt een toeval een herhaling van het verleden waar toekomst inzit...
Zeker na wat wij vandaag meegemaakt hebben, zijn Fie en ik heel fier de naam Wout aan onze zoon te mogen schenken, ook al zijn we er nog niet zo lang achter gekomen in welk verhaal de naam Wout een impressie achterlaat, zodat het verleden nu een nieuwe toekomst heeft...
Vraag me niet waarover of over wie het gaat, de persoon in kwestie moet zelf maar beslissen of hij het verhaal wil mededelen of niet, het is voor mij te integer om hierover te beslissen.
Maar het ligt me nauw aan het hart... zeker na vandaag.
Maar net daarom kaart ik het aan, omdat het kleine in het leven, soms dichter dan je denkt,  je het grote geven kan.
Hoe een dubbeltje rollen kan...
Of, zoals wij zeggen;
't kan langs alle kanten draaien...

Ik kan het niet zo mooi verwoorden als jij maar nu mijn zwijgplicht is opgeheven en iedereen weet dat Wout geboren is wil ik het wel delen met jullie.
Vorig jaar Juli heb ik een goede vriend verloren.
Hij kreeg op 40 jarige leeftijd een hartstilstand, getrouwd en twee zoons van 16 en 18.
Die dag had hij afscheid genomen van zijn oude werkgever en hij zou samen met zijn vrouw de stalhouderij van zijn schoonouders overnemen.
Zijn naam Wout

Toen ik maandagavond bij Hans en Fie thuis was en de geboortjegeschenkjes zag met de naam Wout erop moest ik even slikken maar deed mij ook wel deugd.
Elke dag rij ik met mijn scooter langs de plek waar hij is overleden en de laatste paar dagen maakte het me steeds droeviger maar hoe raar ook vanaf vrijdag zal het toch anders zijn.

Hans en Fie bedankt, en niet alleen voor het gezellige avondje  ;D

MJH

Hans en Fie,
Van harte gefeliciteerd met een mooie jongen.
Zonen zijn geweldig!
Geniet ervan.

( het kindervervoer is alvast veilig geregeld  :) )
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Ludo

)()()sT

KMvrtr

pooh

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Robert Haven

Van harte gefeliciteerd!! Mooie naam ook ... Wout  :D

Chris

Duell

ira

Van harte Hans.
En heel veel geluk met z'n allen. Geniet er van!

Starbuck

Dank je wel allemaal!
We zijn ontzettend fier op onze Wout! Hij maakte vandaag alweer een sprong voorwaarts en het gaat de goeie kant op.
Fie is ondertussen helemaal opgeknapt en geniet met volle teugen.
En papa, die zorg ondertussen voor de twee andere bengels en heeft z'n handen meer dan vol! ;D

san

R.Bijl

van Harte allemaal,geniet ervan!!  :eusa_clap:

Robin,Linda en kids..
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....