T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Ja, Apple......  :eusa_angel:

Hmmm, nog geen 43 pagina's bereikt!  8)

Teddy81

Hier HP, maar dacht bij de eerste foto dat die misschien nog van voor de wasbeurt was! En de tweede, en de derde. ;D

R o b

Zucht, dan rijden we nu maar even direct terug naar de wasstraat!  ;D

Tim N

En ben je al terug?

R o b

Garage voor T-Gul:

Weet niet of de heren schilders/liefhebbers hier op het forum nog advies hebben voor een geschilderde vloeistofdichte afwerking mbt de garagevloer.
De gedachte is om een vloer te krijgen die goed schoon te maken is en waar olie etc. niet intrekt.

Een beetje dit idee (aub vraag niet waarom geen smeerput, daar is een andere oplossing voor)

De nieuwe garage, nu nog teringzooi maar het gaat er langzaam op lijken:

Zelf had ik deze vloerverf in gedachten: http://www.remmersbouwchemie.nl/blad-m/6380.pdf

)()()sT

Citaat van: R o b op 08-11-2010 08:58:58
Een beetje dit idee (aub vraag niet waarom geen smeerput, daar is een andere oplossing voor)

:eusa_whistle:

;D

arjenT5R

Je hebt een soort betonverf die een harde gladde laag krijgt waar geen olie in trekt
als je er achter bent hoe het heet dan wil ik het graag weten  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

http://www.vloeren-coatings.nl/product

Kon het niet laten even te zoeken
hier moet wat bij zitten?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

wepster

ik heb hele goede ervaring met

Wapex Fast Floor SV (systeem)
van de sikkens

kost een paar cent maar dan ben je wel echt van het gedonder af (kan zelfs zuren en bazen verdragen na goede uitharding )

http://www.verfservice-limburg.nl/index.php?page=details&prod=554&cat=55&group=15

Vulk

Epoxyvloer houdt olie tegen.

R o b

Probleem:

Van de week had ik ineens een lege benzine tank maar de boordcomputer gaf nog 10 km rest aan.  ;) Ik had me hierop voorbereid en de 5L uit het reservetankje zat er dan ook gauw in en rijden maar weer. Heb al langer vermoedens dat er iets niet klopt, dus besloten de boel eens leeg te rijden (ondanks dat dit uiteraard niet goed is).

De cijfers:
- boordcomputer gaf nog 10 km aan toen de motor uitviel (gaf niet aan "empty" of iets dergelijks).
- 5L benzine erin
- getankt na 6 km flink rijden op de snelweg dus 4L over.
- 65 liter getankt, dus nu circa 69L in de tank

In principe kloppen de hoeveelheidcijfers in de tank. Maar ik heb ook het kenmerk van de benzinemeter dat deze niet geheel op 70L staat en daarna vrij snel zakt.
Dus ik denk dat de tank (of dop?) niet goed ontlucht? De ene keer tank ik ook meer liters dan de andere keer....bij dezelfde afgelegde afstand en rijgedrag ed.

Wie helpt me ff waar de error kan zitten?

StefanCJ

Mooie garage heb je! Ben daar stiekem wel een beetje jaloers op, lijkt me heerlijk om een garage aan huis te hebben waar je ook in de winter lekker kunt sleutelen.

:)

)()()sT

Ik moet je zeggen dat ik iets soortgelijks ook wel met de 850 had.
Als ik bv. ongeveer 30 liter in de tank had (wat de meter dus aangaf) en ik ging tanken, dan kreeg ik er maar 38 liter in (= 68 liter) terwijl er 73 in zou kunnen.
Bij de V70 kan ik tanken en staat bij afvullen de meter wel een stuk boven de 70 liter.

Citaat van: R o b op 11-11-2010 10:13:08
Maar ik heb ook het kenmerk van de benzinemeter dat deze niet geheel op 70L staat en daarna vrij snel zakt.

Doordat er dus geen 70 liter ingaat leek bij mij ook het eerste deel de tank snel leeg te gaan.
Als je theoretisch 1:10 rijdt, rij je dan ook 200 km. als de meter van 50 -> 30 liter gaat?

nickk.

Citaat van: R o b op 11-11-2010 10:13:08
Probleem:

Van de week had ik ineens een lege benzine tank maar de boordcomputer gaf nog 10 km rest aan.  ;) Ik had me hierop voorbereid en de 5L uit het reservetankje zat er dan ook gauw in en rijden maar weer. Heb al langer vermoedens dat er iets niet klopt, dus besloten de boel eens leeg te rijden (ondanks dat dit uiteraard niet goed is).

De cijfers:
- boordcomputer gaf nog 10 km aan toen de motor uitviel (gaf niet aan "empty" of iets dergelijks).
- 5L benzine erin
- getankt na 6 km flink rijden op de snelweg dus 4L over.
- 65 liter getankt, dus nu circa 69L in de tank

In principe kloppen de hoeveelheidcijfers in de tank. Maar ik heb ook het kenmerk van de benzinemeter dat deze niet geheel op 70L staat en daarna vrij snel zakt.
Dus ik denk dat de tank (of dop?) niet goed ontlucht? De ene keer tank ik ook meer liters dan de andere keer....bij dezelfde afgelegde afstand en rijgedrag ed.

Wie helpt me ff waar de error kan zitten?

Je weet dat je boordcomputer niet meer klopt bij andere injectoren/mapping?

)()()sT

Dat weet ie; dat ding rijdt ook 7l / 100  ;D
Ik reed mijn tank trouwens nooit zover leeg... Meestal rond de 10 liter en dan vullen.