T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Citaat van: )()()sT op 11-11-2010 12:00:06
Dat weet ie; dat ding rijdt ook 7l / 100  ;D
Ik reed mijn tank trouwens nooit zover leeg... Meestal rond de 10 liter en dan vullen.

Haha, herkenbaar (mijne doet zelfs 7,8L/100km) ;D. Ik kan mn tank helemaal volproppen tot zo ongeveer 71L, maar het eerste gedeelte is altijd heel snel weg (tot de 50L).

R o b

Gisteren T-Gul weggebracht naar haar vertrouwde adres. Een paar grote en kleine ingrepen staan op stapel. Helaas zelf ff geen tijd voor de kleinere zaken....maar een verhuizing en de drukte op m'n werk zijn hier debet aan.

De grijze maar weer eens van stal gehaald, wat een luxe he! De start trok de accu maar net....daarna lopen als een zonnetje. Wel weer ff wennen zo'n xc-achtig onderstel  ;) ipv KWII.

Wat gaat er allemaal gebeuren:
-   Reguliere 15.000 km-beurt (5W40)
-   Motorsteun schutbord
-   Stoelverwarming checken
-   Spanrol checken
-   Ontluchting van de benzinetank checken
-   Spiegelverwarming links/rechts nakijken
-   Vacuümslangen vernieuwen
-   12v aansluiting, originele aansteker past niet goed....
-   Raamrubber achterzijde verwijderen
-   Spec stage 3+ koppeling erin
-   Krukaskeering vervangen.

wepster

dan ben ik eens benieuwd hoe die kopeling gaat bevallen ben er zelf ook over aan het denken om die er in te parkeren ;D

waneer is hij klaar rob ???
rij ik even snel langs merkelbekistan om eens op de pedaal te trapen en te voelen hoe het koppeld ;D

R o b

Citaat van: wepster op 22-11-2010 09:42:52
Wanneer is ze klaar rob ???

Wanneer er voldoende TLC aan gegeven is..... ;) Is een behoorlijke ingreep en we zijn afhankelijk van de bakrevisateur. Had ik trouwens nog niet gemeld.....die gaat even opnieuw z'n werk doen.

Dan gaan we nadien toch een stukje spollen Wibo....

wepster

Citaat van: R o b op 23-11-2010 08:29:45
Wanneer is ze klaar rob ???

Wanneer er voldoende TLC aan gegeven is..... ;) Is een behoorlijke ingreep en we zijn afhankelijk van de bakrevisateur. Had ik trouwens nog niet gemeld.....die gaat even opnieuw z'n werk doen.

Dan gaan we nadien toch een stukje spollen Wibo....

je bent nog al wat vanplan dan als ook de bak uitelkaar gaat was die nog niet gedaan dan toen je het blok hebt laten bouwen ???

laat maar wat weten als hij in merkelbekistan staat  ;)

)()()sT

dan ben ik eens benieuwd hoe die kopeling gaat bevallen ben er zelf ook over aan het denken om die er in te parkeren ;D

Komt dat door die 60 pk die je erbij hebt gekregen sinds het een handbak is? ;D

Citaat van: wepster op 23-11-2010 08:46:41
laat maar wat weten als hij in merkelbekistan staat  ;)

Citaat van: R o b op 22-11-2010 09:11:16
Gisteren T-Gul weggebracht naar haar vertrouwde adres.

;)

R o b

Hoog bezoek gistermiddag....daarna liep het Internet+TV van ons KPN vrienden weer wat beter!  ;D

Status T-Gul zal snel volgen.  8)

Tim N

Ben benieuwd hoed e koppeling jou in dagelijks gebruik gaat bevallen Rob. Vooral hoe deze je vrouw gaat bevallen.

R o b

Citaat van: Tim N op 14-12-2010 10:01:15
Ben benieuwd hoed e koppeling jou in dagelijks gebruik gaat bevallen Rob. Vooral hoe deze je vrouw gaat bevallen.

Mij ook! Nu is het wel zo dat Suzanne twee sterke beentjes heeft en ook begrijpt dat een goede koppeling wel handig is. Eerst klaagde ze ook over de stugheid van de V40. Maar toen ze er achter kwam hoe het wagentje een bocht om hoekt, na weer in een standaard "fluffy-onderstel" V40 2.0 gereden te hebben, mocht ik het zo laten!  ;D

Ik hou je op de hoogte...en anders kom je de koppeling maar een keer zelf proberen...je hebt plannen neem ik aan?

elianmars

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

)()()sT

Citaat van: ruubje op 14-12-2010 23:16:14
Uh?! Wanneer heb je die foto van m'n auto gemaakt?

Vast toen jij met je hoofd in de meterkast hing ;D

Tim N

Citaat van: ruubje op 14-12-2010 23:16:14
Uh?! Wanneer heb je die foto van m'n auto gemaakt?

En "mevrouw" is een pittige dame... ze weet het gas redelijk te vinden in een auto!  :angel:

Vernomen uit een zeer betrouwbare bron...

Hier ook haha dus dat komt overeen (enkel kleur en schuifstoelen niet)
Plannen altijd maar wel zodra deze wat er nu inzit het opgeeft. (of er niks meer in huis gebeuren moet LOL)

Reitse