T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

Rutger B

Hey mooie wagen ik heb paar weken geleden ook aangemeld bij de 850 club ook nog niks van gehoort ook al mailtje gestuurt zijn op vakantie denk :)

mehn

Staat toch duidelijk op de clubsite dat de nieuwe aanmeldingen maandelijks worden verwerkt en dat je binnen 4 weken een bevestiging per email ontvangt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

R o b

Heb de bevestiging binnen via de e-mail!

Vanochtend hier in de straat  ;D:

Verder weinig nieuws. Waarschijnlijk dinsdag de bumpers demonteren en naar de reparateur/spuiter .... ik hoop gereed voor 12 mei!

I'll keep you guys posted!

Robert Haven

Citaat van: R o b op 04-05-2008 13:43:26
http://img99.imageshack.us/img99/3664/imgp9046un3.th.jpg
beetje weinig parkeerruimte bij jullie in de straat?  ;D

viking_in_shorts

Is dat een alternatief voor de stoelendans waar jullie mee bezig zijn :eusa_think:

R o b

Citaat van: Robert V70 NBP op 04-05-2008 15:58:35
Citaat van: R o b op 04-05-2008 13:43:26
http://img99.imageshack.us/img99/3664/imgp9046un3.th.jpg
beetje weinig parkeerruimte bij jullie in de straat?  ;D

Daarom staat ie hier ook maar af en toe! ;)

Citaat van: viking_in_shorts op 04-05-2008 18:29:51
Is dat een alternatief voor de stoelendans waar jullie mee bezig zijn :eusa_think:

;D Tot nu toe meer stoelen dan berijd(st)ers! Idem aan bij jou geloof ik?

Gmid

Rob, wat goed man!

Eindelijk......

;D ;D
Volvo C30 '12

R o b

Citaat van: Gmid op 07-05-2008 11:44:06
Rob, wat goed man!

Eindelijk......

;D ;D

Hey Geert....tanx!

En 1000e clublid nummer....whooopie!

Gmid

Inderdaad, daaraan zag ik 't.

Denk dat ik m snel even kom bewonderen.  :evil:
Volvo C30 '12

R o b

Gisteren eens een bezoekje gebracht aan de aircoman! Het dingetje koelt weer! Er zat nog 60 gram in van de 750 gram  :eusa_wall: Alle testen doorstaan gelukkig. Ook schijnt er tpv het handschoenkastje een "airco-gerelateerd" ding kapot te gaan....bleek na de check toch op orde te zijn! Mooi dat ze dat in iedergeval gecontroleerd hebben :eusa_clap:! Ennu is het bewolkt en 20 graden  ;D Oja, de airco scheen enkele jaren niet gebruikt te zijn....hoe kan het ook anders in Zweden.

Eigenaar bleek ook met Focusjes te rallyen...had er een paar staan. Onderstaande is zijn nieuwste die in juli klaar moet zijn.

Vandaag komt de nieuwe voorruit erin onder verzekering. Zo zag het eruit, let op het gaatje links! Dit was nog de originele 13 jaar oude ruit met veel gebruikssporen. De nieuwe zal dus een hele verbetering worden.

Ook worden vandaag de Scantech achterklauwen omgewisseld voor originele en de versnellingsbakolie wordt ververst!

Op naar Anschau dit weekend!

viking_in_shorts

Leuk hè, om in z'n disco-bol te turen de hele tijd :eusa_dance:

R o b

De nieuwe voorruit bevalt! Met een beetje zon op de ruit nu geen last meer van ondoorzichtigdbaarheid  :eusa_clap:

De nieuwe schakelbakolie heeft niet direct soepeler schakelen tot gevolg hmmmm....valt hier iets aan af te stellen?

En de teaser, hierna 16 Nm met hulp aangedraaid bij het bekende adres:

Komende week eens kijken of we de klauwen erop krijgen! Deze dienen misschien nog gereviseerd te worden en zeker hebben ze een laklaagje nodig. Meer info volgt.....

Eugene

Goed bezig!!!!

Tot morgen ;)

If it's not blown, it sucks...

KMvrtr

Citaat van: R o b op 15-05-2008 18:02:02
De nieuwe voorruit bevalt! Met een beetje zon op de ruit nu geen last meer van ondoorzichtigdbaarheid  :eusa_clap:

De nieuwe schakelbakolie heeft niet direct soepeler schakelen tot gevolg hmmmm....valt hier iets aan af te stellen?

En de teaser, hierna 16 Nm met hulp aangedraaid bij het bekende adres:

http://img383.imageshack.us/img383/6939/afbeelding636cr9.jpg

Komende week eens kijken of we de klauwen erop krijgen! Deze dienen misschien nog gereviseerd te worden en zeker hebben ze een laklaagje nodig. Meer info volgt.....

Zo! Da's echt een fraaie remschijf!!   :eusa_drool: :eusa_drool:

Ik dacht dat ik al aardig wat had ingelezen op dit forum, maar zo'n mooie ben ik nog niet tegen gekomen.
Wat zijn dit voor schijven?

R o b

Citaat van: KMvrtr op 15-05-2008 20:41:02
Wat zijn dit voor schijven?

Een wat late reactie, maar dit zijn schijven van AP Racing. Ik heb 2e handse AP klauwen gekocht met centerschijven. Zoals je kan zien heb ik de centerschijf al opgelapd en hierna zijn de klauwen aan de beurt. De klauwen krijgen een revisiesetje voor de zuigers en een net spuitbeurtje....dan is alles weet 100%....dan gaan we de schijven monteren etc! Dit staat komende week in de planning als de Yellow Stuff weer binnen is.....die was nl. in beslag genomen tijdens de afgelopen Nordschleife sessie!

Over de Nordschleife gesproken. Hieronder wat foto's van T-Gul van afgelopen weekend:

Het huisje: