T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

MarkoC70T5

Citaat van: R o b op 10-02-2012 12:04:42
Citaat van: MarkoC70T5 op 10-02-2012 11:29:46
Wat voor vloer heb jij in je garage?  Ik ben voor mijn verbouwing ook nog bezig voor een nieuwe vloer.

Dit is een garagecoating van Sigma. Kan tegen olie en chemicaliƫn ed. Niet de goedkoopste oplossing wel een van de beste. 3 lagen geschilderd en na 12 dagen volledig belastbaar.
Wil je meer gegevens of ff een kijkje komen nemen, geen probleem. Het is trouwens RAL9022 als ik met niet vergis. Niet te lichte en niet donker was het doel. Ook prachtig afwasbaar en snel!

Oke bedankt.   Zal er naar kijken. Moet eerst een aannemer vinden die een nieuwe vloer kan storen met de uitsparingen voor de brug.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

maruska

die heb je bij deze gevonden.. R O B ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

DAP500 is voor sissies..........

Maar ehm, ben aardig los gegaan gisteravond....good grief wat een verschil:

Martijn_B

Nice Rob! Welke pads/polijstmiddelen combo heb je gedaan? Zie je toch dat het weer mooi geel kan worden allemaal m
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

R o b

Citaat van: Martijn_B op 11-02-2012 17:39:03
Nice Rob! Welke pads/polijstmiddelen combo heb je gedaan? Zie je toch dat het weer mooi geel kan worden allemaal m

Dasty op de echt vieze delen!
Wassen met Mothers Shampoo
Drogen
Iron-X (binnen)
Spoelen en drogen

M105 met oranje op DAP900
M105 met paars op DAP900
M205 met wit op DAP900
M34 met doek
M7 met handpad en doek
M26 met handpad en doek
M135 met doek

Bling!  ;)

maruska

en wanneer kan ik mn banaan langsbrengen ? ;D
T-5R

R o b

Citaat van: maruska op 12-02-2012 10:33:00
en wanneer kan ik mn banaan langsbrengen ? ;D

Kunnen we inplannen....hou er wel mee rekening dat het niet zoveel resultaatlol geeft als een donkere metallic lak!

maruska

geeft niet, ik wil gewoon wel eens een mooie gele kleur terugzien. Heb wel een teflon laag erop laten doen een jaar terug, dat scheelt al aardig.
T-5R

R o b

Was een leuke zondag...poetsarm aan overgehouden!  ;D

Alles uit de Mirror Glaze lijn van Meguiars gebruikt behalve de klei en Iron-X + DAP900 en Monello pads.
Mooie ontspanning voor na het werk....muziekje aan... ;)

Martijn_B

We hebben er weer een verslaafde bij hoor!! ;)

Hoe staat het met de swirls Rob?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

R o b

Citaat van: Martijn_B op 13-02-2012 08:47:49
We hebben er weer een verslaafde bij hoor!! ;)

Hoe staat het met de swirls Rob?

Nou eerst weer eens wat kilometers maken.......daar is ie voor! Na meer dan 2000 NS-kilometers had ie dit wel verdient!  ;)

Alleen de echt diepe krasjes zitten sporadisch er nog....dit vond ik voor de eerste keer mechanisch polijsten even te ver gaan. Mag je een keer komen voordoen! Ok? ;D

maruska

dan sluit ik me aan, mogen jullie het mij laten zien ;D
T-5R

Boemeltje

Zo, dat ziet er netjes uit  :o Hoeveel tijd gaat er nou in zitten om je roffel zo te poetsen?

Martijn_B

Prima, dag 1 = poetsen, dag 2 = samen naar de NS :)

maruska

jij mag de NS gaan doen, daar waag ik mn bolide niet aan ;D
T-5R