T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Dank eenieder. De nachten zijn (nog) te overleven.

Stiekum en voorzichtig aan een nieuw projectje begonnen. Ben wat onderdelen aan het sprokkelen voor deze beauty:

wepster

mooie V 40 rob ;D

T4 ???
of gewoon een 2.0 LPT ???

Thys

Gefeliciteerd Rob, dat hebben jullie goed gedaan :eusa_clap:

Heel veel plezier en geluk, maar dat komt zeker goed.

)()()sT

Citaat van: wepster op 03-02-2011 08:34:33
mooie V 40 rob ;D

T4 ???

Pagina 1 van dit logboek :D

Emiel

Citaat van: )()()sT op 03-02-2011 09:04:27
Pagina 1 van dit logboek :D

Jeuzus...toen rookte ik nog... :eusa_shifty:

R o b

TIMON

85011940

viking_in_shorts

TIMON

85011940

R o b

Vette T4 zo op craters al zeg ik het zelf!  ;D

R o b

Citaat van: wepster op 03-02-2011 08:34:33
mooie V 40 rob ;D

T4 ???

T4! De eerste Volvo ever hier. In 2003 gekocht en gereden tot 2007. Daarna heeft mijn vriendin nog een kleine 50k mee gereden en staat nu al sinds ruim een jaar stil en droog. Hiermee is het toentertijd begonnen. Eerst ritje op de Schleife....remmen en banden waren al oud....heeft me direct 1000 euro gekost haha. Dan ga je natuurlijk zoeken naar performance spul etc etc.

De wagen heeft nu 262k gelopen en kan eigenlijk nog jaren mee. We gaan nu een volledig nieuw gereviseerd blok inbouwen met een iets dikkere turbo etc etc.
Uiteraard zullen de remmen en banden ook van dien aard zijn. Op het 40forum zullen de echt updates komen omdat het hier eigenlijk niet hoort. Kijk maar een hier bij interesse: http://volvo40forum.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=3871

Beestje zal een goede stage 0 nodig hebben! Maar goed, een nieuw blok erin doet al veel goed  ;D

Gouden Koets

Nog van harte Rob. Zie het bericht nu pas.

Groeten Niek

R o b

Dank iedereen!

Vanmiddag T-Gul eens wat TLC gegeven. Had een dikke 2 weken binnen gestaan in deze toestand. Hele interieur gezogen, de matten uitgeklopt en gereinigd met tapijtenrieniger, het dashboard en plastic deur- en stoeldelen afgewassen. Bestuurdersstoel met leerverf behandeld.

Alle vloeistoffen gechecked en daarna het blok weer eens op toeren gejaagd!

elianmars

Dat laatste was zeker het leukst?  ;D