autowas

Gestart door pac, 03-04-2008 19:45:21

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 03-04-2008 23:03:32

Maar ik ben sowieso een beetje gek hoor, als ik denk dat het nodig is pak ik er korrel 4000 waterproof schuurpapiertje bij om m'n doel te bereiken.  ;D

Dat werkt ook goed, hè? Ik heb er een paar lelijke plekken (door vorige eigenaar dikke lagen lakstift over een beschadiging) mee weg gekregen bij de V70  :eusa_whistle:

whachamacollit

En waar kopen we dat?

"Is het sap het knijpen waard"

FGG

Maar ik ben sowieso een beetje gek hoor, als ik denk dat het nodig is pak ik er korrel 4000 waterproof schuurpapiertje bij om m'n doel te bereiken.  ;D

Citaat van: whachamacollit op 03-04-2008 23:10:35
En waar kopen we dat?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 03-04-2008 23:09:11

Dat werkt ook goed, hè? Ik heb er een paar lelijke plekken (door vorige eigenaar dikke lagen lakstift over een beschadiging) mee weg gekregen bij de V70  :eusa_whistle:

lakstift kliederwerk poets je sneller weg met een beetje thinner.

R o b

De gadgets.

Cleaner 1 - Polish 2 - Wax 3 - systeem + next wax + klei (niet in die volgorde gebruiken  ;)) van Mequiars

wasmiddel voor de auto van Mequiars (grote kan). De pads voor het 1-2-3 systeem op te brengen en een doekie (niet mij nadoen en op de grond leggen)

BartusKN

wat doet dat Klei ??? (newbievraag ???)

R o b

???

Boomhars, spuitnevel en industriële neerslag zijn slechts enkele vervuilingen die zich vasthechten aan onze autolak zodat deze ruw aanvoelt en er vaag uitziet. Meguiar's Quik Clay Detailing System herstelt snel en veilig deze 'spiegelgladde' finish. Polish en wax kunnen voortaan snel aangebracht en uitgewreven worden met een verpletterend beter resultaat.

Bron: http://www.carclean.nl/product/Meguiars/Quik_Clay_Detailing_System_473_ml+100_g_Clay_Bar_G1116EU_100050.aspx

BartusKN

weer wat geleerd :)

Bouke

Vandaag ook gekleid, wat een mooi en vooral glad resultaat. :eusa_dance:Daarna nog in polish en wax,ook van Meg ;D.IK wist niet dat er nog zoveel zooi na het wassen op de lak zat.