heldere koplampen

Gestart door jobridaro, 05-04-2008 10:08:01

Vorige topic - Volgende topic

jobridaro

Hoi, kan er nog een keer een groupbuy komen voor heldere koplampen 850? Heeft iemand misschien nog een set over? Wel graag de chrome uitvoering.
Groet,
Jos.

-D©©©L-

Citaat van: jobridaro op 05-04-2008 10:08:01
Hoi, kan er nog een keer een groupbuy komen voor heldere koplampen 850? Heeft iemand misschien nog een set over? Wel graag de chrome uitvoering.
Groet,
Jos.
Misschien kan je er zelf 1 organiseren ?  :eusa_think:

jobridaro

wil ik wel, maar ik ben helemaal niet thuis in deze wereld.Ik heb geen idee waar zo iets te bestellen is en welk type wel of niet goed is.Volgens mij is dit wiel al door een paar mede fanaten tig keer uitgevonden.
Groet,
Jos

-D©©©L-

Citaat van: jobridaro op 05-04-2008 10:23:16
wil ik wel, maar ik ben helemaal niet thuis in deze wereld.Ik heb geen idee waar zo iets te bestellen is en welk type wel of niet goed is.Volgens mij is dit wiel al door een paar mede fanaten tig keer uitgevonden.
Groet,
Jos

Zoek en snuffel eens even rond op het forum, zou ik zeggen.
Er is heel veel geschreven over de heldere koplampen en alles wat er mee samenhangt (dus ook de groupbuy's en de voor- en nadelen).

Jeff

Als je der eentje start doe ik mee :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

volvoc70T5

me2..maar dan met de x70 lampen

850 T5 Freak

informeer bij ET en maak een lijst hier op het forum en de rest gaat vanzelf  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

jobridaro

Hoi, heb vorige week een setje gekocht bij etsate service.Zier er prima uit! Toen xenon erin en een mooie blokjesgrill met groot blauw volvologo, en het kan er weer mee door.Zaterdag 4 nieuwe uniroal rally 550 met het nieuwe profiel gemonteerd, dus nu even bijspijkeren.
Jos

Jeff

Mocht je je nog op zoek zijn naar Helder Koplampen meld het hieronder even... Bij genoeg animo neem ik even contact op met ET
Helder Koplampen

Black:
Jeff

Chrome:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Black Magic

Citaat van: Jeff op 23-04-2008 22:33:36
Mocht je je nog op zoek zijn naar Helder Koplampen meld het hieronder even... Bij genoeg animo neem ik even contact op met ET
Helder Koplampen

Black:
Jeff

Chrome:

Vanaf eind mei zijn er ook nieuwe angeleyes leverbaar waarbij het knipperlicht 1 is met de koplamp(ook in chrome en black).

BartusKN

Citaat van: Black Magic op 24-04-2008 16:26:03
Helder Koplampen

Black:
Jeff

Chrome:

Vanaf eind mei zijn er ook nieuwe angeleyes leverbaar waarbij het knipperlicht 1 is met de koplamp(ook in chrome en black).

plaatje ?

-D©©©L-

Citaat van: BartusKN op 24-04-2008 18:07:06
Citaat van: Black Magic op 24-04-2008 16:26:03
Helder Koplampen

Black:
Jeff

Chrome:

plaatje ?

Mooi ? tja.  :eusa_think:

Black Magic

Er zit een lens in voor de xenon liefhebbers maar het is net zo gedaan als de angeleyes voor de bmw E36 (3-serie) dat koplamp en knipperlicht 1 zijn terwijl dat orgineel niet zo is voordeel is misschien wel dat als er condens in komt het er sneller uit is ;)

Maar hoe ziet het eruit gemonteerd in een zwarte 850 ? Eigenlijk ben ik er nog geen plaatjes van tegengekomen. :eusa_think:

volvoc70T5

vind ze wel wat hebben..jammer dat ik een C70 heb en dat ze daar er niet voor zijn

fbm

Citaat van: Black Magic op 24-04-2008 18:15:43
Er zit een lens in voor de xenon liefhebbers maar het is net zo gedaan als de angeleyes voor de bmw E36 (3-serie) dat koplamp en knipperlicht 1 zijn terwijl dat orgineel niet zo is voordeel is misschien wel dat als er condens in komt het er sneller uit is ;)

Maar hoe ziet het eruit gemonteerd in een zwarte 850 ? Eigenlijk ben ik er nog geen plaatjes van tegengekomen. :eusa_think:

Die rare ringen moeten er toch wel uit te slopen zijn? En over condens gesproken, dit kan wel is de oplossing zijn alles uit 1 stuk glas en niet van plastik

En waar is het stads licht gebleven? of zijn dat nu die domme ringen  :eusa_wall: