stoelverwarming

Gestart door timaan, 10-08-2003 11:13:53

Vorige topic - Volgende topic

timaan

Beetke vreemd tijdstip gelet op de temparaturen, maar goed. Mijn T-5 is bijna full-options, op de stoelverwarming na. Nu niet zo belangrijk, maar in de winter wel. Wie weet waar ik voor een redelijk bedrag stoelverwarming kan laten inbouwen.

micdee

Citaat van: timaan op 10-08-2003 11:13:53
Beetke vreemd tijdstip gelet op de temparaturen, maar goed. Mijn T-5 is bijna full-options, op de stoelverwarming na. Nu niet zo belangrijk, maar in de winter wel. Wie weet waar ik voor een redelijk bedrag stoelverwarming kan laten inbouwen.

Stoelverwarming nodig? ? ? hoe zit jij in de winter dan in je auto?? in je blote kont ;D??
Ik heb nog nooit (doelbewust) de stoelverwarming aangehad. Wel heeft mijn zoon een keer aan het knopje gezeten en toen had ik ook echt zo iets van "dat hoeft van mij niet".. ik heb liever airco in mijn stoel juist voor deze hete dagen als je veelal in korte broek rondloopt en de zon het leer super heet maakt... maar uhm aan ieder natuurlijk de vrije keus, maar ik zou het er achteraf niet inbouwen... liever het geld voor iets anders gebruiken.

Zippo

Misschien dat deze bedrijven wel iets voor jouw kunnen betekenen!

http://www.autorima.nl/

of

http://www.elferink.nl/

Zippo

Guido_Smit

Citaat van: micdee op 10-08-2003 12:24:15

Stoelverwarming nodig? ? ? hoe zit jij in de winter dan in je auto?? in je blote kont ;D??
Ik heb nog nooit (doelbewust) de stoelverwarming aangehad. Wel heeft mijn zoon een keer aan het knopje gezeten en toen had ik ook echt zo iets van "dat hoeft van mij niet".. ik heb liever airco in mijn stoel juist voor deze hete dagen als je veelal in korte broek rondloopt en de zon het leer super heet maakt... maar uhm aan ieder natuurlijk de vrije keus, maar ik zou het er achteraf niet inbouwen... liever het geld voor iets anders gebruiken.

Ik heb bij mijn 850 met vol lederen bekleding de stoelverwarming(en)steeds laten maken(niet goedkoop) als hij kapot was.
Ik kon hem echt niet meer missen in de wintermaanden.
Ik heb er in totaal best veel geld aan uitgegeven, maar nog nooit spijt van gehad. :)

marcelV70R

kijk eerst maar eens op het midden consol onder het afdekplaatje waar de stoelverwarming  zit, meestal zit de bedrading en het verwarmings element al allemaal in de auto.
dus met een beetje geluk hoef je alleen maar 2 schakelaars op de sloop te halen.
even de schakelaar erop zetten en verbranden maar die konten!!

Reitse

Stoelverwarming vind ik ook erg prettig in de winter. Na een training in een ijskoude auto stappen... ff knoppie om en lekker warm hoor!  :D

timaan

Leen bekleding is in de winter niet erg prettig als het in de auto -10 is. Leuk idee Micdee, mar de behoefte om met die temperatuur in mijn blote kont in de auto te gaan zitten, heb ik nog altijd kunnen onderdrukken. Maar misschien kun je je ervaringen met ons delen. Binnen de grenzen van de wet dan. ;D ;D ;D ;D ;D

rogier

Citaat van: timaan op 10-08-2003 23:06:11
Binnen de grenzen van de wet dan. ;D ;D ;D ;D ;D
In dat geval kan Micdee beter maar niets vertellen :D.

Maar goed, ik zou absoluut die verwarming laten inbouwen. Je krijgt er echt geen spijt van. Hoewel ik zelfs in de winter nog in een t-shirt rondloop, is het toch wel comfortabel.

micdee

Ach, het zal allemaal wel aan mij liggen dat ik die stoelverwarming niet gebruik............ :)

I rest my case.. of uhm misschien beter gezegd...

I rest in my volvo-chair....

Inbouwen die hap... straalkachel onder je stoel, krijg je ut ook lekker warm, BTW.....

denkweb

iemand de prijzen voor de inbouw (incl. alle toebehoren en btw) bij de hand??