kleurcode lak van mijn volvo?

Gestart door koekdoosopwielen, 06-04-2008 19:57:11

Vorige topic - Volgende topic

koekdoosopwielen

Beste Forummers,

Ik zoek een 2e handsbumper (achter) aangezien de lak van de mijne erg is beschadigd.

Ik moet dan wel de kleur van mijn volvo weten. Hoe kom ik precies achter de kleur. Uiteraard kan ik een half uurtje gaan staan kijken, maar dan kan ik het nog niet aan een ander over de telefoon uitleggen.

Weet iemand waar dit staat. De mijne is mettaliczwart/donkergrijs zoietzigs.
Het is geen grijs en geen zwart, lijkt wel een soort licht antraciet (volvo v70 tdi 1997).

Een kleurnaam of kleurcode zou helpen bij de zoektocht op de verschillende 2e handsplekken.

tackle

kyro

anders morgen ff dealer bellen- kenteken doorgeven,
en je weet 't

FLA

Leuke lijst, niet helemaal compleet helaas...

Jeroentjuh

kleurcode staat op het chasis plaatje

bv. 412-02 gaat dan om de eerste 3 cijfers......

thuur

FGG

Op het chassisplaatje aan de binnenzijde van het voorscherm aan de bestuurderszijde, bij de accu. Althans bij een 850. Ik weet niet of dat anders is bij een V70 tdi.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

tackle

koekdoosopwielen

Bedankt voor de reacties. Ik heb de kleurcode gevonden en de naam.

Ik heb het wel met de zoekfunctie geprobeerd. Als ik echter "kleurcode"  invoer, krijg ik 101 pagina's met reacties.
Dit zou toch wel erg lang duren met zoeken. Ik vermoed dat er ergens (bij mij?) iets fout gaat.

Jeroentjuh

Citaat van: koekdoosopwielen op 08-04-2008 13:07:59
Ik heb het wel met de zoekfunctie geprobeerd. Als ik echter "kleurcode"  invoer, krijg ik 101 pagina's met reacties.
Dit zou toch wel erg lang duren met zoeken. Ik vermoed dat er ergens (bij mij?) iets fout gaat.

Ja die fout zit in het forum, zoekfunctie heb je eigenlijk geen hol meer aan, soms helpt het om op de laatste pagina te beginnen met kijken, maar ook dit is niet altijd de oplossing.......

Jammer dat dit niet eens wordt opgelost.....

Wibren

In de volvo accesoirescatalogus staan de kleuren voor de 850/S/V/C70. Ik heb hem ff ingescand  :)

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Simplicity

In die accesoirescatalogus staat dat ik Venetian pearl heb, maar wat is het verschil tussen pearl en metalic?

voor de duidelijkheid: op m'n plaatje staat dus 445-26 en ik noem het gewoon bordeaux rood

mehn

De mijne heet hier Aubergine metallic...volgens mij officieel toch echt Aubergine Pearl.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Domaso

Citaat van: Wibren V70RAWD op 08-04-2008 18:52:41
In de volvo accesoirescatalogus staan de kleuren voor de 850/S/V/C70. Ik heb hem ff ingescand  :)

http://img90.imageshack.us/img90/2871/kleurcodesvolvoyg1.th.png

Bij 406 staat Medium blue terwijl ik toch echt donker blauw heb (donkerder gaat bijna niet).
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!