Bumperhoes met foto

Gestart door Raoul, 09-04-2008 10:56:12

Vorige topic - Volgende topic

Raoul

Onlangs vroeg een collega-forummer of mijn bumperhoes wat is.
Veel te laat maar hierbij wat fotos.

daytonawim

Laserblue

bedoel je de beschermstrip boven op?  :eusa_think:

anders heb ik geen flauw idee wat ik zou moeten zien ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Raoul

Ja, beetje vreemde naam.

JorritV70

dat ziet er idd ideaal uit als je een hond hebt die in en uit springt. ik denk dat je bumper er een stuk neter uit blijft zien op deze manier, is hij er in verschillende keuren en woat kost dat nou ongeveer?

Groet Jorrit

Esveldt

Ik vind dat ook wel wat.

Laserblue

Ik heb gewoon een doorzichtige bumpersticker, vind ik persoonlijk wat chiquer. Maar dit is wel robuuster  ;)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Raoul

En ook spatterlapjes achter..! Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Op het franse boerenland waar ik vaak kom wel handig tegen modder.
De prijs van de (slechts 1 kleur) bumperhoes is bij de dealer ik meen 70 euro. Chromen stripje is marktplaats, 22.50.

Esveldt

Citaat van: Laserblue op 09-04-2008 12:13:28
Ik heb gewoon een doorzichtige bumpersticker, vind ik persoonlijk wat chiquer. Maar dit is wel robuuster  ;)

http://i4.photobucket.com/albums/y146/yunadezign/IMG_0366.jpg

Oh ja cool, ik zie het.

:eusa_shifty:

thuur

Ik vind het maar niks die opsmuk allemaal... spatlappen, spoilers, beschermstrip (die maar in 1 kleur te leveren is)...

Gr :angel:

)()()sT

Nou, niet zo zeuren Thuur,

Je hebt tenminste geen chromen onderrand op de klep  :eusa_shifty:

:-*

Raoul

Smaken verschillen, en gelukkig maar! En hoewel ik de hond liever niet in de auto heb, is de bumperhoes dus echt nodig. Spatlappen zijn op die vieze kleiwegen ook handig. Tja, en dat chromen randje...ik vind het wel strak.

fransb85

ik heb zo'n doorzichtige 3M plastic strip erop geplakt. werk prima en is niet lelijk. ook fijn als je veel grofvuil vervoert of een wiel wisselt en die zware velg over de rand duwt.