Spotrepair Tip!

Gestart door MarcoV, 10-04-2008 14:20:07

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Voor degene die voor niet te veel geld hun deukjes willen laten repareren, bij Autoschade Service Nootdorp op de Gildeweg in Nootdorp hebben ze elke laatste woensdag van de maand een spotrepair-dag!
Op die dagen kost het maar 10 euro per deukje om weg te halen, wel even een afspraak maken dan weten ze hoeveel er komen!
Ik ga in ieder geval op 28 Mei er heen voor een paar butsen.

MarcoV ;)

Ronin

Citaat van: MarcoV op 10-04-2008 14:20:07
Voor degene die voor niet te veel geld hun deukjes willen laten repareren, bij Autoschade Service Nootdorp op de Gildeweg in Nootdorp hebben ze elke laatste woensdag van de maand een spotrepair-dag!
Op die dagen kost het maar 10 euro per deukje om weg te halen, wel even een afspraak maken dan weten ze hoeveel er komen!
Ik ga in ieder geval op 28 Mei er heen voor een paar butsen.

MarcoV ;)

Hai! even een vraagje, heb jij voor mij misschien het nummer van die gasten toevallig?

B.V.D.

Ronin

robbie409

Lui hoor, 2e hit op www.google.nl : http://www.asnnootdorp.nl/
(of www.detelefoongids.nl)

Voor de spotrepair willen ze graag dat je eerst langkomt, om te beoordelen of het plekje echt zo gemaakt kan worden.

MarcoV

Inderdaad, eerst langs om te bepalen of het spotrepair is, dan kun je gewoon een afspraak maken.

MarcoV ;)

robbie409

Ik ben er ook de 28e.

elianmars

Woensdag.......... Da's midden in de week. Dan moet ik werken.........  :-\

RATFINK

Leuke actie, heb ik twee jaar geleden ook bij de Passat laten doen.

Kom woensdag ook even, zit helaas een klein butsje in de deur  :'(

MarcoV

Zie ik toch nog forummers woensdag ;D

MarcoV ;)

RATFINK

Heb vanochtend gebeld, kon zo langskomen.

Wanneer komen jullie, ochtend of middag

RATFINK

Bijna woensdag, zou leuk zijn als we er tegelijk zijn.

Ik ga in de ochtend even langs.

MarcoV

Zo, al weer terug van Nootdorp, vier butsen zijn er keurig en snel uitgehaald voor het luttele bedrag van 40 euro ;D
Toen ik klaar was kwam Jurgen aan met zijn fraaie 850R, nog even gezellig staan bomen en nu maar eerst het zand van de auto afspoelen!

MarcoV ;)

RATFINK

Zo de R ook weer deukjesvrij  ;D, zaten twee ( achteraf drie heeeeeeeele kleine ) parkeerdeukjes in het linker voorportier.
Voor 20,- weer een strakke deur en de complimenten voor zo'n " oude " auto in die conditie  :eusa_think:

Marco zijn strakke wagen even mogen bewonderen, ziet er goed uit in real life  :eusa_clap:

Daarna nog even bij de NIHAM geweest om te kijken of ze daar de kleine speldjes met het Volvo logo hadden maar helaas, had wel verwacht dat zij meer op dat gebied hadden maar hun " klantenkring " doet natuurlijk geen speldje op  :P
Wat een ballentent daar zeg, ik paste volgens mij niet echt in het beeld van de klantenkring van de NIHAM aan de reacties van het werkend personeel daar  :evil:

Leuke actie van ASN Nootdorp en zo te zien aan de intekenlijst krijgen ze het nog druk vandaag  ;D

MarcoV

Mooie foto's hoor ;D ;D

MarcoV ;)

robbie409

Ik heb jullie gemist vanmorgen  :-\ Ik was er tussen 11.30 en 12 uur.

1 deuk minder en 10 euri armer naar huis  :eusa_boohoo:

Morgen wassen en poetsen.

elianmars

Jeetje, wat een spotprijsjes, zeg!  :eusa_clap: :eusa_clap: