UITNODIGING: Tweede Pinksterdag

Gestart door Ben, 11-04-2008 18:48:53

Vorige topic - Volgende topic

man-tga

001 - Ben
002 - Spin
003 - FLA (mits ik niet met mijn bakkes op TV mot...)
004 - 993GT2  count me in
005 - mr clubs (sta ik ook eens in de file)
006 - Emiel
007 - Bond James Bond....MichielMaas dus...
008 - De opvolger van 007, razorx, alleen als ik voor die tijd een d-riem kan ritselen, niet gelukt sorry
009 - Vertigo
010 - Enno
011 - Daytonawim 
012 - Mark met de CY
013 - Rob met T-Gul
014 - Mitchelli
015 - WibrenV70RAWD
016 - Gerrit, C70 coupe
017 - ThiesT5 V70(R) Diesel
018 - Jeff (mijn eerste meeting)
019 - Rutger B S70
020 - Kabouter850 Dan zijn wij nr 20 zeker??
021 - Jor(dy) S60
022 - Mike B broertje RB sinds kort 850

Lijst voor 15.00 uur aanwezig:
001 - Jeff
002 - Razorx, alleen als ik voor die tijd een d-riem kan ritselen, niet gelukt sorry
003 - WibrenV70RAWD
004 - Thiest5 v70(R) Diesel 
005 - mr clubs
006 - FLA
007 - shan
008 - Gerrit, C70 coupe
009 - kabouter 850
010 - Jor(dy) S60
011 - BartusKN 850      (onder voorbehoud)
012 - man-tga met V70-T5 idem onder voorbehoud..
Volvo S70 2.5 10v 1999 is exit

V70N 2002 is back

BartusKN

heeft iemand exacte adres van dat parkeer terrein ?

Ben

Citaat van: BartusKN op 12-05-2008 10:40:50
heeft iemand exacte adres van dat parkeer terrein ?

Staat op pag. 3 van dit topic:
Citeer
- De file zal zich vormen op het terrein van FlevOnice in Biddinghuizen.
- Het terrein is open vanaf 15.00 u. en vanaf dat moment kan de file ontstaan. Tussen 18.00 en 19.00u. zal de radio-uitzending plaatsvinden. Daarvoor is er alle gelegenheid om te genieten van de bijzondere voertuigen, demonstraties file-oplossen van Rijkswaterstaat (onder ander het snel rechtopzetten van een gekantelde vrachtwagen met een speciaal hefkussen), uitleg bij de nieuwe en oude politieauto's van het KLPD en de Wegenwacht en is er gelegenheid om te schaatsen, te skeeleren en te triken.

Voor het geval je met nog meer auto-vrienden zou willen komen, voor het parcours bevindt zich een grote parkeerplaats waar autoclubs kunnen verzamelen en op elkaar kunnen wachten om gezamenlijk de file in te rijden. Hieronder volgt nog een routebeschrijving.

FlevOnice ligt in het gebied tussen de Harderdijk en de Mosselweg te Biddinghuizen aan de Strandgaperweg 20.
Coordinaten voor de navigatie zijn: 52.41896, 5.68439

Mocht u niet over navigatie beschikken, dan raden wij u aan de borden Dorhout Mees te volgen. Deze volgt u tot u op de T-splitsing van de Strandgaperweg een groot FlevOnice-bord ziet. Hier slaat u rechstaf. Vervolgens is de eerste optie aan uw linkerhand de toegangsweg tot FlevOnice.

mark71

De auto is schoon, ik ga zo rijden  :eusa_dance:

mitchelli

Ik ook,en maar hopen dat ik de 850 groep daar kan vinden....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

MJH

Veel plezier allemaal!  ;D

Stelletje idioten die met 26gr Celsius voor hun lol in de file gaan staan met zo'n bak waarvan in de meeste gevallen de staat van de  airconditioning discutabel is...

En dat ook nog in F**kin Flevoland!
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Vertigo

Sorry Jongens, ik was op weg, maar ben toch maar omgekeerd.... Ik lijk wel gek als ik met dit weer voor de lol in de file ga staan....

Tot de volgende meeting dan maar!

Turbo-Geek

CiteerSorry Jongens, ik was op weg, maar ben toch maar omgekeerd.... Ik lijk wel gek als ik met dit weer voor de lol in de file ga staan....

Slap hoor, als je je voor iets op geeft dan moet je niet op het allerlaatste moment terug krabbelen.  :eusa_naughty:
Dat het wellicht idioot is om in een file te staan is wellicht een feit maar dat wist je van te voren.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

993GT2

Citaat van: Turbo-Geek op 12-05-2008 14:47:32
CiteerSorry Jongens, ik was op weg, maar ben toch maar omgekeerd.... Ik lijk wel gek als ik met dit weer voor de lol in de file ga staan....

Slap hoor, als je je voor iets op geeft dan moet je niet op het allerlaatste moment terug krabbelen.  :eusa_naughty:
Dat het wellicht idioot is om in een file te staan is wellicht een feit maar dat wist je van te voren.

En wie ben jij dan om daar dit soort commentaar op te leveren?

Het staat eenieder hier vrij om deel te nemen aan een evenement en deze deelname, door wat voor omstandigheden dan ook, te annuleren.
Vertigo heeft in deze bepaald dat de rit naar Almere het hem niet waard was. So what? Laat iemand gewoon in z'n waarde.

Ik klim ook net op het forum om te melden dat ik door omstandigheden niet naar Almere ben gekomen. Het zal zonder Vertigo en mijzelf niet minder gezellig zijn geweest.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

BartusKN

bij mij dus andersom heb op laatste moment toch besloten om te gaan (alleen kijken dan). Zou eerst via Dronten rijden en daar met 2 weg rijden, waarvan er al 1 niet vanaf thuis kwam dus bleef er 1 over. Helaas niet op komen dagen, toch besloten om er dan heen te gaan en is zien wat het is.

Persoonlijk vond ik er niet veel aan. ben ook om 15:10 weer naar huis gescheurd.

(ga niet de hele dag wachten op iets ontzettend saais :( ik baal verschrikkelijk)

Vertigo

Citaat van: 993GT2 op 12-05-2008 17:07:22
Citaat van: Turbo-Geek op 12-05-2008 14:47:32

En wie ben jij dan om daar dit soort commentaar op te leveren?

Het staat eenieder hier vrij om deel te nemen aan een evenement en deze deelname, door wat voor omstandigheden dan ook, te annuleren.
Vertigo heeft in deze bepaald dat de rit naar Almere het hem niet waard was. So what? Laat iemand gewoon in z'n waarde.

Ik klim ook net op het forum om te melden dat ik door omstandigheden niet naar Almere ben gekomen. Het zal zonder Vertigo en mijzelf niet minder gezellig zijn geweest.

mee eens

En Sergio, ja ik wist dat het eigenlijk idioot is om in de file te gaan staan. En toch was ik van plan dat te gaan doen. Gek he?

En over dat op het laatste moment terugkrabbelen? Bij een meeting als deze maakt dat niet zo veel uit of er een auto meer of minder in die file staat. (als meer mensen in de ochtendspits zo dachten hadden we misschien helemaal geen files) ::) Op een meeting als deze komen trouwens ook altijd mensen onaangekondigd opdagen en heft dat de "afhakers" op.

Het wordt echter een heel ander verhaal als er voor de meeting daadwerkelijk op jouw aanwezigheid gerekend wordt (hotel reservering, eten, plaats op een zeilboot, uitdeuken zonder spuiten dag, etc). In dat geval ben ik het met je eens dat terugkrabbelen not done is.

daytonawim

Helaas hebben wij ook moeten afhaken, ivm familie omstandigheden.

FLA

Net thuis, ben ook eerder weggegaan en heb niet op de radiouitzending gewacht. Persoonlijk vond ik het een beetje gezapig... Eenmaal geparkeerd werd je een beetje aan je lot overgelaten. Verder wel interessante auto's en mooie Volvo's natuurlijk!

Volgende keer maar naar viva Italia.

BartusKN

Citaat van: FLA op 12-05-2008 19:29:12
Net thuis, ben ook eerder weggegaan en heb niet op de radiouitzending gewacht. Persoonlijk vond ik het een beetje gezapig... Eenmaal geparkeerd werd je een beetje aan je lot overgelaten. Verder wel interessante auto's en mooie Volvo's natuurlijk!

Volgende keer maar naar viva Italia.

inderdaad Assen staat ook in vervolg op het programma voor mij

Rutger B

hier alvast wat foto s was erg lekker weer
was leuk om eens wat gezichten van het forum te zien

http://www.mijnalbum.nl/Album-VR7LFLGY-Foto's-in-Heerenveen-Foto's-van-Auto's-Volvo.html