Tips campings zweden?

Gestart door Ralph, 15-04-2008 22:00:20

Vorige topic - Volgende topic

Ralph

Wij willen dit jaar heel graag op vakantie naar zweden met roffel en sleurhut.
Maar.... we komen er niet uit. Iemand goede tips wat betreft campings?
Moet niet te ver zijn, ik denk aan max. 1200 km. (vanaf Borne Ov.) Ik heb gelezen dat de campings op zich niet zo gek veel kosten, maar heeft iemand enig idee wat de overtocht (boot/brug) ongeveer kost?
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

MJH

Weet wel een leuke tussenstop camping op Fyn (Falsled Strand) als je met boot vanaf Puttgarten gaat.

Een afrader is de camping in Bogense (Noord-Fyn) Je doet geen oog dicht als het getatoeƫerde deel van de Kopenhaagse bevolking daar gaat pilsen...

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Ralph

Citaat van: MJH op 15-04-2008 22:04:24
Weet wel een leuke tussenstop camping op Fyn (Falsled Strand) als je met boot vanaf Puttgarten gaat.

Een afrader is de camping in Bogense (Noord-Fyn) Je doet geen oog dicht als het getatoeƫerde deel van de Kopenhaagse bevolking daar gaat pilsen...

Ik zat er eigenlijk aan te denken in 1 keer door te rijden zonder overnachting, maar ik houd um in gedachte

Ralph

Citaat van: Erik_M. op 16-04-2008 09:02:50
Citaat van: Ralph op 15-04-2008 22:00:20
Wij willen dit jaar heel graag op vakantie naar zweden met roffel en sleurhut.
Maar.... we komen er niet uit. Iemand goede tips wat betreft campings?
Moet niet te ver zijn, ik denk aan max. 1200 km. (vanaf Borne Ov.) Ik heb gelezen dat de campings op zich niet zo gek veel kosten, maar heeft iemand enig idee wat de overtocht (boot/brug) ongeveer kost?

Hallo Ralph,

bijgaand een link naar de site van kamperen in Zweden. 'k ben zelf geen kampeerder, maar kreeg de tip van een collega. Wellicht heb je er wat aan. Ook kan je, als je wat verder doorzoekt op de site, info vinden over het reizen naar Zweden en wat de kosten daarvan zijn.

Iig. een fijne vakantie !

http://www.kampereninzweden.nl/

gRoet
eRik

Erik, bedankt voor de tip.
Ziet er goed uit! Ik ga het hier thuis eens in de groep gooien.